liian nopea laukeaminen

• Viestiketjun aloittaja ss
  • Ensimmäinen viesti
ss
Moi! Kysyisin teiltä kokeneemmilta seuraavaa, että miten tuo miehen liian nopea laukeaminen on hoidettavissa? Poikaystäväni laukeaa tahtomattaan jo parin minuutin yhdynnän jälkeen. Olemme jo kolmekymppisiä. Joskus, jos seksiä on ollut jo kerran aiemmin päivällä, hän kestää pidempään. Mutta pääsääntöisesti hän laukeaa siis aina aivan liian pian. Voiko tuolle asialle mitään tehdä? Onko parannuskeinoa olemassa? Kiitos vastauksistanne!

Syötäppäs.
Syötäppäs Googlelle hakusanoiksi sanat -liian nopea laukeaminen, -ennenaikainen siemesyöksy-, niin muistaakseni kyseisillä sivuilla löytyy asiatietoa aiheesta.

liian nopea
Kaikenlaisia ohjeitahan sitä on maailma pullollaan tähänkin. Kannanpa kortenani kekoon kysymyksen, jotta oletteko kokeilleet eri asentoja. Ainakin yllekirjoittaneella auttoi luopuminen perinteisestä lähetyssaarnaaja-asennosta, jossa useimmiten ""kestin"" parhaimmillaan tuon pari minuuttia.

Sitäkin on tullut harrastettua, että ensimäisen laukeamisen jälkeen yritän pitää vaimon lämpimänä tovin muilla keinoin ja sitten uudelleen yhtymään, jolloin sitä ""kestää"" paljonkin pidempään. Lienee kuitenkin yksilöllistä, kuinka nopeasti se onnistuu.

Huomattava myös, että ainakin minulla kunnon orgasmi on niin totaalinen kokemus, että muutamaan hetkeen sen jälkeen ei kykene kyllä yhtään mihinkään, mutta kun se menee ohi, niin sitten pelittää taas, jos ei muutoin ole kovin väsynyt tai rasittunut.

man
Enempi naintia ja useampia kertoja peräkkäin. Kannattaa myös yhdessä harjoitella hengitystekniikkaa ja pidätystä.
Otat miehen kalun käsittelyyn ja yhdessä sovitte, että teet melkein loppuun asti ja ennen miehen tulemista lopetat. Samalla mies keskittyy ainoastaan hengityksen ja alavatsalihasten yhteistoiminnalla pidättämään laukeamistaan.
Meillä auttoi ainakin tämä hengitystekniikan harjoittelu, vaikka kyllä siinä on pidättelemistä kun oikein tekee nannaa ja meinaa lasti irrota.
Kannattaa myös keskittää ajatuksensa muihin ajatuksiin kuin vaimon ihanaan vartaloon ja pimpikkaan.

Eino, vanha merimies
Naitte aivan liian harvoin! Anna (tai ota) alkajaisiksi 7-8 kertaa yössä, ja anna kaverin kunnolla tutustua alakertaasi, muullakin kuin kätensä ja pippelinsä avulla, niin eiköhän seuraava yö suju ihan mukavissa tunnelmissa! Viimeisenä keinona, jos kestonainti ei auta, vedä kumi kaverin kalun päälle!!

ss
Kiitos kommenteistanne! Ei tuo kumi tunnu auttavan asiassa yhtään. Voisiko auttaa, jos niitä laittaa useamman päällekkäin? Hirveetä haaskuutahan se on, kun niitä muutenkin kuluu ja hinnat on törkeen tyyriit. Mikä muuten on edullisin kondomimerkki?

Jaana
Kokeilkaapa varsin jotain liukkaria. Meillä auttoi. Eli, silloin kun paikat on todella liukkaat, niin kitkaa on vähemmän, eikä ainakaan meillä mies saa niin nopeasti. Ja silti tuntuu todella hyvältä. Ja saahan tuosta liukkarin käytöstä muutenkin kaikkea kivaa irti esim. esileikkeihin. :)

Eino
Tärkeintä on riittävän usein toistuva nainti. Mutta hyvä keino on myös, että mies rauhoittuu ja rentoutuu täysin kun tuntee ensimmäiset laukeamisen merkit. Eli lopettaa yksinkertaisesti pukkaamisen, vaikka kuinka emäntä yrittäisi yllyttää. Eli puolen minuutin hyväilytauko. Tällä tavalla oppi melko nopeasti hallitsemaan tilannetta niin hyvin, että laukeaa juuri silloin kun itse haluaa.

iita
Osta Viagroita niillä saa kestoa huomattavasti pidempään mullakin on vaikka olen sinkkunainen varastossa 9kpl peräti 100mg josko joku sattuis tarviimaan ja voihan niitä puolittaakkin ensi alkuun.Tiedän taatusti että toimii.

runk....
En tiedä toimisiko mutta henk kohtaisesti olen run... masturboinut melko kovakätisesti jo pienestä pitäen ja kestokyky on vähän liiankin pitkä.
vois siis kokeilla pitempää päivittäistä käsihoito kuuria kovalla kädellä ja jos homma toimii niin... ajatus siis että peli tottuis vähän kovempaan hankaukseen

sama ongelma
On pantu paljon, olen kehottanut miestä runkkaamaan (mutta ei kuulemma ehdi kun haluan seksiä niin usein), käytetään liukuvoidetta ja ollaan pidetty näitä "puolen minuutin hyväilytaukoja", mutta ne viivyttävät miehen tulemistä vain hetken. Lisäksi en itse ehdi saada itse orgasmia, tauoista huolimatta, kun mies meinaa tulla silti koko ajan. Onko enää mitään tehtävissä vai täytyykö vain myöntää, ettemme ole seksuaalisesti sopivia kumppaneita?

Simplelink
Kokeilkaa penisrengasta. Useampaa variaatiota, niitäkin kun on erilaisia.

Eräs mies joskus nuoruuteni vuosina sanoi suosineensa sitä, että keskeytti yhdynnän kun oli hilkulla ja rauhoittui kunnes oli ns. normaalitilassa. Sitten taas ilottelemaan ja sama juttu. Kolmannella kerralla jaksoi sitten touhuta todella pitkään. Ajan mittaan kroppa ja mieli oppi, eikä taukoja tarvittu.

Tuosta vuosia jatkuneesta kovakätisestä runkkaamisesta saattaa syntyä päinvastainen ongelma, ei lennä normaalissa yhdynnässä ollenkaan.

esileikkejä ja leluja
Meillä kokemuksesta huolimatta vähän kestävä 30v mies lämmittelee aluksi hieromalla, sitten ottaa suun mukaan. Jossain välissä siirtyy erogeenisille alueille. Tämän jälkeen aloittaa joko märällä sormella jalkovälistä tai nuolemalla peppureiästä ylöspäin kohti klitorista. Tätä "esileikkiä" kestää vähän tilanteesta riippuen 2-20 minuuttia. Jos oikein panettaa tietyssä vaiheessa kuuta, mukaan tulee yleensä myös erilaiset lelut joko heti alusta tai myöhemmin.

Kun olen itse jo sen verran väsynyt, että enää lyhyen loppurutistuksen jaksaa, niin mies laittaa leikkien vuoksi äärimmilleen kovettuneen kalunsa sisään. Joskus hän kestää reilun minuutin, usein puolet siitä. Siinä ei hirveän paljon mikään auta. Vaikka ottaisi sen ulos, niin kuulemma kutiaa samalla tavalla ja puolenkin minuutin päästä voi laueta ihan ilmassa ilman kosketusta.

Ei ole tauot ja puristelut auttaneet. Mutta näin molemmat ovat meillä saaneet. Mies on yleensä hiukan katkera siitä, ettei itse koe mitään erityistä. Lähtee heti aktin jälkeen puuhaamaan kaikenlaista vimmoissaan. Aiempi rakastaja hötkyi orgasmin pauloissa ihan eri tavalla ja oli sen jälkeen ihan loppu, välillä rasittavaakin, kun melkein heti alkoi kuorsata siinä.

runk....
Alkuperäinen kirjoittaja Simplelink:
Kokeilkaa penisrengasta. Useampaa variaatiota, niitäkin kun on erilaisia.

Eräs mies joskus nuoruuteni vuosina sanoi suosineensa sitä, että keskeytti yhdynnän kun oli hilkulla ja rauhoittui kunnes oli ns. normaalitilassa. Sitten taas ilottelemaan ja sama juttu. Kolmannella kerralla jaksoi sitten touhuta todella pitkään. Ajan mittaan kroppa ja mieli oppi, eikä taukoja tarvittu.

Tuosta vuosia jatkuneesta kovakätisestä runkkaamisesta saattaa syntyä päinvastainen ongelma, ei lennä normaalissa yhdynnässä ollenkaan.
eipä ole sellaista ongelmaa ilmennyt mutta vaatii kyllä vähän kauemmin kun 2 min.

ellionoora
Miehen pitäisi ajatella anopin ihraista ja polvissa roikkuvaa selkänahkaa tai kikkelin tunkemista lihamyllyyn. Jos ei naista kunnioita sen vertaa, että tulee alle minuutissa, niin kyllä silloin pitää koota ajatuksensa ja tehdä jotain asialle. Nyt viikko sitten oli oikein pettymyspano. Hain miehen kanssa kolmatta pyörää. Mukavalta vaikuttava tyyppi kaikin puolin ja muutenkin oli mittasuhteet hyvät. Mutta arvatkaapa, ärsyttikö, kun alle minuutin työskentelyn jälkeen piti jo alkaa hidastelemaan ja sitten ihan hitaallakin menolla tuli seuraavan minuutin aikana. Eikä palautunut tunnin sisällä uusintaa varten edes.

Oma mies näytti mallia, reilut 25 minuuttia paukutti vimmalla ja pisti 3. pyörän hiljaiseksi ja minut huutamaan oikein urakalla. Sanon vaan, että noissa "s-seuramainoksissa" on niin paljon pettymystapauksia mukana, ettei ole tosikaan. Miksei ihminen voi olla rehellinen ja jättää hakematta seuraa, jos ei vaan pysty??

eiteini32_
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Miehen pitäisi ajatella anopin ihraista ja polvissa roikkuvaa selkänahkaa tai kikkelin tunkemista lihamyllyyn. Jos ei naista kunnioita sen vertaa, että tulee alle minuutissa, niin kyllä silloin pitää koota ajatuksensa ja tehdä jotain asialle.
Eiköhän ole muitakin tapoja.
Joskus olen asiasta keskustellut naisten kanssa, enkä ole vielä kuullut, että nainen pitäisi imartelevana, jos ajattelen hänen sijastaan anopin likaisia sukkia.

Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Oma mies näytti mallia, reilut 25 minuuttia paukutti vimmalla ja pisti 3. pyörän hiljaiseksi ja minut huutamaan oikein urakalla. Sanon vaan, että noissa "s-seuramainoksissa" on niin paljon pettymystapauksia mukana, ettei ole tosikaan. Miksei ihminen voi olla rehellinen ja jättää hakematta seuraa, jos ei vaan pysty??
Kannattaa vaikka opetella ihan peruspsykologiaa.

En tiedä minkä ikäinen olet (toivottavasti jossain myöhäisessä teini-iässä), mutta uuden tilanteen ja ihmisten mukanaantuoma jännitys, kiihotus voi yllättävän monilla vaikuttaa siihen, että päästää lastin nopeasti. Kovemmallakin panomiehellä. Oman naisen kanssa voi sitten paukuttaa kunnolla.

Kyllä tässä on ihan vastuu panon etsijällä eikä tarjoajalla. Kuluttansuojavirasto ei kai näitä vielä ota käsittelyyn.

rouva29_
Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:
On pantu paljon, olen kehottanut miestä runkkaamaan (mutta ei kuulemma ehdi kun haluan seksiä niin usein), käytetään liukuvoidetta ja ollaan pidetty näitä "puolen minuutin hyväilytaukoja", mutta ne viivyttävät miehen tulemistä vain hetken. Lisäksi en itse ehdi saada itse orgasmia, tauoista huolimatta, kun mies meinaa tulla silti koko ajan. Onko enää mitään tehtävissä vai täytyykö vain myöntää, ettemme ole seksuaalisesti sopivia kumppaneita?
Ottakaa dilo mukaan. Pitääkö tästäkin nyt ongelma vääntää?

miesnäkökulma
Kuulostaa oudolta, että mies ei jaksa minuuttiakaan. Mistä tällaisia sikiää? Itse olen melkein aina jaksanut niin pitkään kuin haluan, paitsi jos nainen on ollut erityisen himokas ja hyvältä tuntuva. Silloin on vahingossa lauennut, mutta ei kyllä vielä minuutissa.

Se vaan on jännää
Mä olen 29 vuotias mies, ja ainoastaan kännissä on ollut kestävyyttä. Selvinpäin mälli lentää viimeistään siinä kun kondomin laittaa päälle. Ei vaan voi mitään.

Yhteistyössä