Liian myöhäistä äidiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiire?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiire?

Vieras
Olen kohta 33 ja miehestä ei tietoakaan... nyt on alkanut biologinen kello tikittää tosissaan, vieläkö ehtisin saada perheen? :( Ja älkää nyt tylyttäkö, tää asia on alkanut oikeasti ahdistamaan.

Olen kohta 33 ja miehestä ei tietoakaan... nyt on alkanut biologinen kello tikittää tosissaan, vieläkö ehtisin saada perheen? :( Ja älkää nyt tylyttäkö, tää asia on alkanut oikeasti ahdistamaan.

Mä tein ekan lapsen 35v, toisen 37v ja kolmas 39v. Tosin mulla oli mies jo sun iässä, mutta kyllä sitä ehtii. Onks sulla ollut miessuhteita ja koska viimeksi?

Mä tein ekan lapsen 35v, toisen 37v ja kolmas 39v. Tosin mulla oli mies jo sun iässä, mutta kyllä sitä ehtii. Onks sulla ollut miessuhteita ja koska viimeksi?

Mulla on ollut pari pitempää suhdetta, toinen päättyi miehen pettämiseen ja toinen miehen väkivaltaisuuteen. Nyt olen ollut vuoden verran sinkkuna ja selvitellyt omaa päätäni.. Ottajia baareissa kyllä olisi mutta aika vaikea olisi taas luottaa keneenkään, saati sitten niin paljon että alkaisi lasta "hankkimaan".