Liian läheiset työkaverit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mitä mieltä olette seuraavasta:

Kun olen sairaan lapsen kanssa kotona soittavat työkaverini jatkuvasti..
Jos en heti vastaa ihmetellään..
manataan kun on kiire,kun olen niin huonoon saumaan poissa.
Miksi mies ei voi olla kotona yms..
Ja muka kysellään vaan vointia....

Tuo läheisyys voi olla aika monimuotoista =). Mun läheiset työkaverit on sellaisia, joiden kanssa vietän aikaa työajan ulkopuolellakin. Ja jotka on oikeasti huolissaan, jos olen poissa.

Sinuna lakkaisin vastaamasta kokonaan.

Mä en vastaisi ja seuraavan kerran kun joku sitä kommentoisi (hämmästelisi ? ) töihin tullessa, sanoisin että kun olen kotona hoitamassa sairasta lasta, känny on 99% äänettömällä.

mulle kävi niin että olin saikulla kun oli kovasilmätulehdus niin lähiesimies soitti kotiin että voit sitten hoitaa asioita jotaka onnistuu puhelimella,,saikku siis ihan omakin saikku ei kaikissa duuneissa tarkota sitä että saa sairastaa. Heti oot joku lorvi,,,

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en vastaisi ja seuraavan kerran kun joku sitä kommentoisi (hämmästelisi ? ) töihin tullessa, sanoisin että kun olen kotona hoitamassa sairasta lasta, känny on 99% äänettömällä.

Tämä siis jos ei ole erikseen sovittu että olet puhelimen päässä tavoitettavissa - asiallista neuvon kysymistä varten -

Alkuperäinen kirjoittaja afrikannorsu:
mulle kävi niin että olin saikulla kun oli kovasilmätulehdus niin lähiesimies soitti kotiin että voit sitten hoitaa asioita jotaka onnistuu puhelimella,,saikku siis ihan omakin saikku ei kaikissa duuneissa tarkota sitä että saa sairastaa. Heti oot joku lorvi,,,

kerran kun ärähtää niin menee perille. Tosin joustohan ON molemminpuolista...

Tiedän tilanteen. Kysehän on vain siitä että akat töissä kilpailee kellä on eniten "tietoa"
poissaolevan henkilön tilanteesta. Alotetaan mukamas vahingossa keskustelu että "voi voi kun se irmelin lapsikin on taas kipeänä" ja jatketaan siitä niin pitkälle kun keskustelukumppanin kanssa mielikuvitusta riittää.
Se on perseestä. Jos mä olisin sä, pistäisin akoille luun kurkkuun, mikäli joku jotain kysyisi.
Muista pysyä tiukkana äläkä vain kerro henk.koht asioita muille kuin ihmisille joita pidät oikeina ystävinäsi.

Uusimmat

Yhteistyössä