Tiedän, ongelma on nolo erityisesti siinä mielessä, että sitä ei kehtaa kailottaa ympäriinsä, jotta ei vaikuttaisi leuhkimiselta.
Ole päällä, saat itse määrät sisälletulotahdin. Omalla poikaystävällänikin on hyvin iso (lue:valtava) ja me usein aloittelemme juuri sillä, että minä olen päällä. Suhteen alussa minun oli tosin helpompi olla alla rentona, sillä ei tarvinnut samalla olla katseltavana (niinku siinä ei muka näkis toista...). Nykyisin katseet eivät häiritse (eikä tarvitse vetää mahaa sisään
) ja minä päällä on paras aloitus. Näin äkiseltään tulee mieleen, että ekana takaa päin ja kykiasento ovat mahdottomia ilman ihan viimeiseen asti vietyä lämmittelyä, jos silloinkaan.
Venyttely varmasti auttaa jonkin verran ja kyllä siitä voi tehdä yhteisenkin leikin miehen sormilla. Meillä helpointa on harrastaa seksiä säännöllisesti, pitkien taukojen jälkeen paikat ovat taas tiukempia ja sattumisvaara suurempi.
Helpottuuko tilanne, kun mies pääsee sisällesi ja olette jo hiukan liikkuneet? Huomaatko eroa omassa kostumisessasi esim. kuukautiskierron mukaan. Itse tunnistan ne päivät, jolloin en kostu ihan kamalasti, vaikka halua onkin ja käytämme liukkaria (saa apteekista tai seksikaupasta) tai ihan tavallista vaseliinia, jotta en menisi rikki ja poikaystäväkään ei hankautuisi kipeäksi. Säästyn samalla hiivatulehduksilta jne.