Liian iso

• Viestiketjun aloittaja voih!
  • Ensimmäinen viesti
voih!
Tämä on nyt vähän nolo ongelma, eikä ainakaan naistentauti :-/ Jos jollakulla kuitenkin olisi vinkkejä niin...

Olen tavannut ihanan miehen, jolla kerta kaikkiaan on aivan valtava varustus. Siis liian suuri, yhdyntä on vaikeaa ja sattuu. Miten asiaa voisi helpottaa / auttaa? Onko jotain tiettyjä asentoja, joissa sujuisi helpommin?

jeps
Kyllähän ne tietysti paikat löystyy ihan käytössäki eli ajan kanssa. Ja kun vaan yrittää ottaa mahdollisimman rauhallisesti nii toki sekin saattaa hiukan helpottaa.

??
Liukastetta kannattaa käyttää.

Löytyykö Kamasutrasta hyvää vinkkiä asentoon. Siellähän on esitelty erikseen, mitä kannattaa käyttää, jos miehellä on iso ja naisella pieni jne.

Vähittäinen paikkojen venyttely. Voit tehdä sitä itsekin esim. dildon avulla. Kannattaa hankkia kohtuullisen iso, vaikka muulloin sillä koolla ei ole niin väliksi.

Valitettavasti...
...joskus ihmiset eivät vain käy fyysisesti yhteen. Tiedän kokemuksesta. Sain aikoinani isosta peniksestä hankausoireita, verenvuotoakin, tulehdukset tulivat helpommin ja aina sai olla peloissaan, milloin taas vihlaisee. Kun suhde päättyi, oireilukin loppui. Nykyisellä on just sopivan kokoinen.

oih..:)
Hmm, en oikein osaa ajatella tuohon asiaan, että ""voi, olen pahoillani""... ajattelen että mmm..mmm olen Kateellinen!!! Vaikka ei omalla miehellä todellakaan mikään pieni ole...mutta miten ihanaa se ois sovitella Tosi isoa kalua sisään...tuntis ainakin itsensä tiukaksi :) . Liukkaria kannattaa lotrata paljon, ja jollakin lailla venytellä sitä alapäätä. Itse vuosia vuosia sitten, kun aloittelin seksielämää ja oli sellaista ongelmaa että sattui ja ei meinannut mahtua, (silloin se ei kyllä ollut lainkaan kiva, se kireä olo) venytin itseäni hillittömän paksulla dödöpullolla ;), hammasta purren hivutin sen sisään, ja säikähdin kauheasti kun alkoi tulla verta (immenkalvo repesi vähän emättimen suulta). Mutta se auttoi... :)

ymm
Tiedän, ongelma on nolo erityisesti siinä mielessä, että sitä ei kehtaa kailottaa ympäriinsä, jotta ei vaikuttaisi leuhkimiselta.

Ole päällä, saat itse määrät sisälletulotahdin. Omalla poikaystävällänikin on hyvin iso (lue:valtava) ja me usein aloittelemme juuri sillä, että minä olen päällä. Suhteen alussa minun oli tosin helpompi olla alla rentona, sillä ei tarvinnut samalla olla katseltavana (niinku siinä ei muka näkis toista...). Nykyisin katseet eivät häiritse (eikä tarvitse vetää mahaa sisään;)) ja minä päällä on paras aloitus. Näin äkiseltään tulee mieleen, että ekana takaa päin ja kykiasento ovat mahdottomia ilman ihan viimeiseen asti vietyä lämmittelyä, jos silloinkaan.

Venyttely varmasti auttaa jonkin verran ja kyllä siitä voi tehdä yhteisenkin leikin miehen sormilla. Meillä helpointa on harrastaa seksiä säännöllisesti, pitkien taukojen jälkeen paikat ovat taas tiukempia ja sattumisvaara suurempi.

Helpottuuko tilanne, kun mies pääsee sisällesi ja olette jo hiukan liikkuneet? Huomaatko eroa omassa kostumisessasi esim. kuukautiskierron mukaan. Itse tunnistan ne päivät, jolloin en kostu ihan kamalasti, vaikka halua onkin ja käytämme liukkaria (saa apteekista tai seksikaupasta) tai ihan tavallista vaseliinia, jotta en menisi rikki ja poikaystäväkään ei hankautuisi kipeäksi. Säästyn samalla hiivatulehduksilta jne.

Yhteistyössä