''liiallinen maidonjuonti'' aiheuttaa diapetestä?! Onk ototta?

  • Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis diabetes ykköstä tarkoitat? ..täytyy kyllä olla geeneissä altiutta että maidonjuonnista tulisi diabetes
Meidän poika oli dibetes tutkimuksessa, koska siltä löytyi verestä altistava tekijä. Me saatiin sille ilmaiseksi semmosta korvikemaitojauhetta, joka ei ollut maitopohjaista, kun ne tutki just sitä, että vaikuttaako se jotain. sanottiin, et sit vuoden ikäisenä saa alkaa juoda oikeaa maitoa.

Niin ja ei ainakaan vielä ole diabetestä. tutkimus me lopetettiin, koska se verikokeiden otto ei ole kivaa, kun lapsi pelkää ja itkee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Tai se, että maito on liian käsiteltyä.
Juuri näin. Nykyinen ruoka muutenkin liian käsiteltyä. Paras maito olisi jos sitä ei olisi pastöroitu. Pastöroimalla maidosta on tuhottu kaikki terveellinen.
Tämä on hyvä linkki diabeteksesta. Kannattaa lukea.

http://www.prometheus.fi/terveys/diabetes.htm

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi juttu oli seiskassa
Mua huvittaa koko seiskan terveyspalsta, olkootkin vaan nyt mukamas revitty sitten mistä tahansa julkaisusta sinne ne pölötykset. 99.59% niistä uutisista on semmoisia mitä ei noteerata muualla tai joista ei sittemmin enää kuulla mitään. Seiska on varmasti viimeinen lehti mitä mä pitäisin terveystiedon ABC:näni. :D
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:
En usko, että maito diabetesta aiheuttaa. Mutta ku mulla oli raskausdiabetes niin maidon juontia piti rajoittaa, vähentää todella paljon..
Vähentää piti sen vuoksi ettet saisi liikaa hiilihydraatteja (maito 2dl = 10g hiilihydraattia).
 

Yhteistyössä