Lihotusvinkkejä kaivataan!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Laiheliini
  • Ensimmäinen viesti
Laiheliini
Olen yli 3 kymppinen nainen ja ollut hoikka koko ikäni *vai sanoisinko laiha..* vaikka muutama lapsikin on saatu. Nyt kävi niin ikävästi että mieskullallani oli ollut säpinää erään naikkosen kanssa joka otti vähän koville.. :'( ja laihduin 4 kiloa viikon aikana. Eli paino on nyt 48 kg, pituutta 163.
Nyt tarvisin vinkkejä miten saisin ne kilot takaisin?
Tällä kertaa tarvittaisiin siis erilaisia vinkkejä.. auttakaaas nyt mua, siis mikä lihottaa?
Kiitos jo kaikille etukäteen! :flower:
 
siis jos oot tosissasi niin tuplaa se mitä syöt normaalisti...
suklaa lihottais nopeasti muttei terveellisesti, eli kannattaa ennemmin laittaa lautaselle vaan enemmän ruokaa kuin normaalisti.
mä syön suruuni, eli vaikutus on just päinvastainen.
 
Ota ja lähe punttisalille ja sitten terveellinen ruoka päälle, niin hyvä. Kuka niitä läskiä tarvii, en mä ainakaan tarvittisi, mutku on ihan omasta takaa. Paremman näköset ne lihakset on ku rasva.
 
Kyl minäkin lähtisin "kostolinjalle" eli pistäisin itteni "uusiksi". Kampaajalle, punttisalia, lenkkiä, laatuaikaa ystävien kanssa -oikeen hyvään kuntoon eli "simpsakkaan"näköiseksi, et tietäs mitä menettää jos vieraissa hyppely jatkuu.
Syö perunaa, pastaa -se lihottaa eli jos lenkkikahvat haluat. Jos taas haluat mageet reidet ja piukan pepun, syö kanaa, tonnikalaa ja raejuustoa, munaa ilman keltuaista ja kourallinen riisiä/pastaa/ateria-ja treenaa "simona" punttisalilla, anna jonkun salilla tehä ohjelma.. 2x viikos punttitreeni+ aerobista sauvakävelyä, vesijuoksua, steppiä/porrasjuoksua 6 viikon ajan väh. 20minsaa kerrallaan...niin mies kuolaa!<br><br>
 

Yhteistyössä