Lihottavia ruokia?

kokemuksesta voisin väittää ettet ruualla lihoi. jos et o tähän mennessä lihonu syömällä niin et sitä nytkään tule tekemään :kieh:
Ite kokeilin tuota massanlisääjää mutta se oli niin :x etä jäi sitten syömättä. sit kokeilin protskupatukoita, ei vaikutusta. tosin mulla ei vaikuta vaikka saisin päivässä 4500 kcl niin en liho.
lääkärit vaan sanoo voivoi ja ole onnellinen, mutta eivät huomioi sitä että laihuudestakin on haittaa, ihan kuin lihavuudestakin. nyt olen 10v aikana lihonuyt 10kg, takana kaksi lasta, paino indeksi on jo 18, alkaa olla melkein normaali olo, vilä kun sais sen 5kg vähintään tiristettyä jostain itelleen.

Tuon toisen tenavan jälkeen kun olin vuoden tiukalla imetysdietillä niin kun sain sitten taas syödä mitä tykkään niin lihoin peräti 3kg vähälle aikaa, toisin ei sitä kukaan ole huomannut missään.

liikuntaakaan ei toinna kokeilla, kropassa kun ei ole läskiä ja rasvaprosentti on -10 niin ei ne lihakset kasva vaikka se painaskin enemmän ku läski.

tulipas sepustus... mutta lohduttaako, et ole asian kanssa yksin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Näyttää siltä, ett tuo on sun oma paino ja olet vain luonnostaa hoikka. Yritä sopeutua siihen ja nauti elämästä. Elimistöllesi on paras ku saa olla "omassa" painossaan eikä tartte taistella. Sama jos oma paino olisi 65kg(pysyy siinä taistelematta)ja haluaa laiduttaa 55kg, ni kovan työn saa nähdä että siinä saa pysymään.

Elimistöllekkin pian olla pahaksi alkaa lihottaa itteään, ainakaa jos teet sen epäterveellisillä elämäntavoilla. Voithan lisätä liikuntaa, lihasmassan lisäystä ja syödä sen vaatimaa proteiinipitoista ruokavalioo, mutta älä ihmeessä "läskiä" itseesi kerrytä. Terveys vaan menee.

Yritä etsiä hyviä puolia kehostasi ja pyri vaikkapa ihan konkreettisesti kirjoittamaan hyvät puolet ja tästä lähin kiinnitä vain pos.puoliin huomioo.

Mukavaa kesää sinulle:)
siinävaiheessa kun kävellessä vaan luut kolisee, ei ilkee pitää lyhyitä hameita/&sortseja, avonaisia paitoja jjne laihuuden takia niin ei paljon naurata kun näyttää oikeasti anorektikolta. en toki tiedä miltä AP:sta tuntuu mutta itse en nuorempana iljennyt kulkea kovinkaan paljastavissa vaatteiisa kun kropassa oli luut ja nahka..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Näyttää siltä, ett tuo on sun oma paino ja olet vain luonnostaa hoikka. Yritä sopeutua siihen ja nauti elämästä. Elimistöllesi on paras ku saa olla "omassa" painossaan eikä tartte taistella. Sama jos oma paino olisi 65kg(pysyy siinä taistelematta)ja haluaa laiduttaa 55kg, ni kovan työn saa nähdä että siinä saa pysymään.

Elimistöllekkin pian olla pahaksi alkaa lihottaa itteään, ainakaa jos teet sen epäterveellisillä elämäntavoilla. Voithan lisätä liikuntaa, lihasmassan lisäystä ja syödä sen vaatimaa proteiinipitoista ruokavalioo, mutta älä ihmeessä "läskiä" itseesi kerrytä. Terveys vaan menee.

Yritä etsiä hyviä puolia kehostasi ja pyri vaikkapa ihan konkreettisesti kirjoittamaan hyvät puolet ja tästä lähin kiinnitä vain pos.puoliin huomioo.

Mukavaa kesää sinulle:)
Kiitos, samoin sinulle!
En vain pysty olemaan häpeämättä itseäni, kun tiedän mitä ihmiset ajattelevat, jos kuljen vähissä vaatteissa. Ei saisi tietenkään ajatella näin, mutta minkäs teet :/ Nyt olen saanut yhden kilon lisää ja se kannustaa minua yrittämään enemmän. Tavoitteena olisi päästä alipainon ja normaalin rajalle.

Ja Sörhikselle: minun pitää lihoa. Lapsi liittyy tähän sikäli etten aio mussuttaa herkkuja hänen silmiensä alla, kun toinen on normaalipainoinen ja tarvitsee normaalia ja terveellistä ruokaa.
 
suuszkii
itse etsiskelin juuri kaikkia vinkkejä miten saisin lihotettua itseäni... olen 185cm pitkä ja painan vain 55kg... en kehtaa käyttää minkäänlaisia hameita tai shortseja ja yleensä kuljen kesäisinkin pitkähihainen päällä, koska en ole muuta kuin luuta ja nahkaa... hävettää olla näin laiha, vaikka poikaystävä sanookin " olet just täydellinen tollasena, ei sun tarvii muuttuu mitenkää" mut itteää se haittaa erittäin suuresti... :/
 
"Kipa"
itse etsiskelin juuri kaikkia vinkkejä miten saisin lihotettua itseäni... olen 185cm pitkä ja painan vain 55kg... en kehtaa käyttää minkäänlaisia hameita tai shortseja ja yleensä kuljen kesäisinkin pitkähihainen päällä, koska en ole muuta kuin luuta ja nahkaa... hävettää olla näin laiha, vaikka poikaystävä sanookin " olet just täydellinen tollasena, ei sun tarvii muuttuu mitenkää" mut itteää se haittaa erittäin suuresti... :/
Heseen ja kaikkee rasvasta ruokaa ni varmasti painat 10 kg enemmän kesällä.
 
"vieras"
Mikäs järki siinä sitten on että aletaan väkipakolla lihottaa itseään syömällä todella epäterveellisesti?
Terveys menee ja tulee ns. piiloläski eli selluliittia puskee eikä näytä kovinkaan kauniilta..
 

Yhteistyössä