Siis mä rakastan reissumiestä
syön sitä 4-6 palaa päiväs mut laitan päälle pikkasen voita ja sitte kurkkua jäävuorisalaattia tomaattia jne.. harvoin juustoa tai makkaraa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vai:No kai sä itsekki tiedät että kuitupitonen leipä ja päällä vihannekset ei oo paha?
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:no niin oon aattelut mut aina toitotetaan ettei leipää saisi syödä ku laihduttaa ei edes sitä ruista..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Leipä lihottaa, eikä siit oo muutenkaa mitää hyötyy, kannattaa ne kuidut yrittää saada jostain muualta, jostain mikä ei oo niin sokeripitoista kun leipä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saija:Jos karppaat - leipä on se mikä lihottaa. Jos lasket kaloreita - leivänpääliset lihottavat. Eli siis se ratkaisee mistä sun muu ruokavalio koostuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Saija:Jos karppaat - leipä on se mikä lihottaa. Jos lasket kaloreita - leivänpääliset lihottavat. Eli siis se ratkaisee mistä sun muu ruokavalio koostuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Thyme:No se riippu elimistöstä. Toisille sopivat viljat toisille ei. Minä turpoan viljojen hiilareista ja muutakin vaivaa tulee. Kasvisten, marjojen ja hedelmien hiilarit taas eivät ole ongelma. Ihmiset eivät ole samanlaisia eli riippuu siitä, miten sulla toimii esim. sokeriaineenvaihdunta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Virallisterveellinen suositushan on syödä leipää useampi pala päivässä, mutta totuus on, että leipä on pelkkää hiilaria, joka taas lihottaa. Voit kokeilla vaikkapa parin viikon ajan, että jätät leivän kokonaan pois. Syöt vaikka tilalla salaattia ja raejuustoa tms., missä ei ole niin paljon hiilareita. Huomaat, että kilot alkavat tippumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Virallisterveellinen suositushan on syödä leipää useampi pala päivässä, mutta totuus on, että leipä on pelkkää hiilaria, joka taas lihottaa. Voit kokeilla vaikkapa parin viikon ajan, että jätät leivän kokonaan pois. Syöt vaikka tilalla salaattia ja raejuustoa tms., missä ei ole niin paljon hiilareita. Huomaat, että kilot alkavat tippumaan.
Kilot tippuvat JOS vhh-ruokavalio sopii henkilöille. Karppaajille tuntuu olevan niin monelle mahdoton ajatus että se EI SOVI kaikille. Yhtä lailla kun karppaajille ei sovi hiilarit, monen muun kroppa ei toimi ilman hiilareita. Itse olen kokeillut karppaamista kahdesti ja kummallakin kerralla LIHOIN. Joten kokeilkaa hyvät ihmiset mikä teille sopii älkääkä uskoko noita "ihan varmasti mä takaan että toimii" kun se kerran toimii itsellä.