lihavuudesta puheen ollen mikä on lihava

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
muodokas
Ennen raskautta olin 180 cm ja 85 kg, pidin itteäni muodokkaana. Vointi oli hyvä ja mieli virkeä mikäs siinä. Onhan se varmaan vähän siitä ruumiin rakenteesta ja ittestä kii millasena näkee itsensä. Samoihin mittoihin toivoisin synnytyksen jälkeenkin, ei ole mitään haluja alemmaksi painoa saada vaikka hurjalta toi kuulostaa jonkun korvaan.
 
vieras
Olen 172 cm ja paino 63 kg. Jos olisin muutaman kilon painavampi, niin olisin jo vähän pyöreä, 10 kg lisää niin pitäisin itseäni lihavana. Mut toihan on suhteellista, ihmisten ruumiinrakenteet on erilaisia!
 
163/70, ja olen lihava. Mut mä en katsois sitä painon ja pituuden mukaan. Vaan itselläni kun se paino on mahassa (oikea riippuvatsa), reisissä ja takapuolessa. En mä olis lihava jos se kaikki olis tasapuolisesti joka puolella, mutta jos se kaikki on vaan yhdessä paikassa ja näkyvästi niin sit sanoisin lihava
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen 172 cm ja paino 63 kg. Jos olisin muutaman kilon painavampi, niin olisin jo vähän pyöreä, 10 kg lisää niin pitäisin itseäni lihavana. Mut toihan on suhteellista, ihmisten ruumiinrakenteet on erilaisia!
AHA sori mut kopion tämän seinälle kun oon ite 172 cm ja 61 kg ja kaikki haukkuvat liian laihaksi (ite oon sitä mieltä että sopiva )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen 172 cm ja paino 63 kg. Jos olisin muutaman kilon painavampi, niin olisin jo vähän pyöreä, 10 kg lisää niin pitäisin itseäni lihavana. Mut toihan on suhteellista, ihmisten ruumiinrakenteet on erilaisia!
AHA sori mut kopion tämän seinälle kun oon ite 172 cm ja 61 kg ja kaikki haukkuvat liian laihaksi (ite oon sitä mieltä että sopiva )
OLE HYVÄ =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
163/70, ja olen lihava. Mut mä en katsois sitä painon ja pituuden mukaan. Vaan itselläni kun se paino on mahassa (oikea riippuvatsa), reisissä ja takapuolessa. En mä olis lihava jos se kaikki olis tasapuolisesti joka puolella, mutta jos se kaikki on vaan yhdessä paikassa ja näkyvästi niin sit sanoisin lihava
Mulla myös paino tuossa mahassa ja reisissä... Mutta en siltikään koe olevani lihava... Ja mulla pituutta vähemmän kun sulla ja painoo enemmän :ashamed:
 
Minulla pituutta 160cm ja painoa 57kg ja koen olevani lihava :ashamed: Tai en ehkä lihava, mutta pönäkkö, plösö ja löllykkä :( Vatta pömpöttää ja kun on notkoselkä, niin se vaan korostaa tilannetta.. on iso perse ja pönöttävä maha |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
163/70, ja olen lihava. Mut mä en katsois sitä painon ja pituuden mukaan. Vaan itselläni kun se paino on mahassa (oikea riippuvatsa), reisissä ja takapuolessa. En mä olis lihava jos se kaikki olis tasapuolisesti joka puolella, mutta jos se kaikki on vaan yhdessä paikassa ja näkyvästi niin sit sanoisin lihava
Mulla myös paino tuossa mahassa ja reisissä... Mutta en siltikään koe olevani lihava... Ja mulla pituutta vähemmän kun sulla ja painoo enemmän :ashamed:
mä pidän itseäni lihavana ehkä siitä syystä että ennen olin kokoa 34/36, nyt 40, se on iso muutos, kun aina olen ollut pieni kokoinen, laiha. Ja meillä suvussa kyllä jaksetaan muistuttaa kuinka mä en ole saanut painoani tippumaan.
En mä pidä välttämättä lihavana jotakuta toista jolla samat mitat kun mulla. Joistakin isokokoisista naisista voin jopa sanoa että ovat kauniita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Minulla pituutta 160cm ja painoa 57kg ja koen olevani lihava :ashamed: Tai en ehkä lihava, mutta pönäkkö, plösö ja löllykkä :( Vatta pömpöttää ja kun on notkoselkä, niin se vaan korostaa tilannetta.. on iso perse ja pönöttävä maha |O
No ohhoh!!
Minä oon sua VAIN 2 cm pidempi ja pianoa on 10 kg enemmän!! Ja minä sanoisin olevani pyöreä.
 

Yhteistyössä