No voi härtsyykkeli... Mä sitte varmaan oon extraläskiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no mää ainakin oon läski, 162 cm ja 77 kg.
AHA sori mut kopion tämän seinälle kun oon ite 172 cm ja 61 kg ja kaikki haukkuvat liian laihaksi (ite oon sitä mieltä että sopiva )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen 172 cm ja paino 63 kg. Jos olisin muutaman kilon painavampi, niin olisin jo vähän pyöreä, 10 kg lisää niin pitäisin itseäni lihavana. Mut toihan on suhteellista, ihmisten ruumiinrakenteet on erilaisia!
OLE HYVÄ =)Alkuperäinen kirjoittaja minä:AHA sori mut kopion tämän seinälle kun oon ite 172 cm ja 61 kg ja kaikki haukkuvat liian laihaksi (ite oon sitä mieltä että sopiva )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen 172 cm ja paino 63 kg. Jos olisin muutaman kilon painavampi, niin olisin jo vähän pyöreä, 10 kg lisää niin pitäisin itseäni lihavana. Mut toihan on suhteellista, ihmisten ruumiinrakenteet on erilaisia!
Mulla myös paino tuossa mahassa ja reisissä... Mutta en siltikään koe olevani lihava... Ja mulla pituutta vähemmän kun sulla ja painoo enemmän :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:163/70, ja olen lihava. Mut mä en katsois sitä painon ja pituuden mukaan. Vaan itselläni kun se paino on mahassa (oikea riippuvatsa), reisissä ja takapuolessa. En mä olis lihava jos se kaikki olis tasapuolisesti joka puolella, mutta jos se kaikki on vaan yhdessä paikassa ja näkyvästi niin sit sanoisin lihava
mä pidän itseäni lihavana ehkä siitä syystä että ennen olin kokoa 34/36, nyt 40, se on iso muutos, kun aina olen ollut pieni kokoinen, laiha. Ja meillä suvussa kyllä jaksetaan muistuttaa kuinka mä en ole saanut painoani tippumaan.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mulla myös paino tuossa mahassa ja reisissä... Mutta en siltikään koe olevani lihava... Ja mulla pituutta vähemmän kun sulla ja painoo enemmän :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:163/70, ja olen lihava. Mut mä en katsois sitä painon ja pituuden mukaan. Vaan itselläni kun se paino on mahassa (oikea riippuvatsa), reisissä ja takapuolessa. En mä olis lihava jos se kaikki olis tasapuolisesti joka puolella, mutta jos se kaikki on vaan yhdessä paikassa ja näkyvästi niin sit sanoisin lihava
Mä en ainakaan ole lihava, vaikka käytän 44 kokosia vaatteitaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on lihava jos käyttää kokoa 44 tai isompaa
Hahhaa, hyvä luuviulu ootAlkuperäinen kirjoittaja sankku:Omasta mielestä olen vähän pulleahko. 169cm ja 54kg
No ohhoh!!Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minulla pituutta 160cm ja painoa 57kg ja koen olevani lihava :ashamed: Tai en ehkä lihava, mutta pönäkkö, plösö ja löllykkä Vatta pömpöttää ja kun on notkoselkä, niin se vaan korostaa tilannetta.. on iso perse ja pönöttävä maha |O
Mä olen pullea 34/36, kaikki on mahdollista :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en ainakaan ole lihava, vaikka käytän 44 kokosia vaatteitaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on lihava jos käyttää kokoa 44 tai isompaa