lihavat,pystyttekö kaikkiin seksiasentoihin?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Lilli
No mä laihdutin reilut 20 kiloa, enkä pysty sen kummempiin asentoihin kuin aiemminkaan. Oon vaan niin himskatin kankea! Harmi, ettei laihdutus tehny mua notkeammaksi =) No, kaikki tavallisen asennot onnistuu kyllä, että enpä oo jääny mitään kaipailemaan..
 
mielikuvitus
Mä oon normaalipainoinen, mutten pysty kaikkiin seksiasentoihin.

Olen sitä mieltä, että jos joku pystyy "kaikkiin" seksiasentoihin, silloin on vaan liian vähän mielikuvitusta.
 
Mä olen aivan sata varma että sinäkään ap, et pysty niihin lukuisiin asentoihin joihin lihavat pääsevät. |O
Meinaatko sä että römpsäkin siinä lihotessa uppoaa johonkin kaukaisuuteen vai vaan että muhkeat etumuodot ovat tiellä ? Mun seksielämä ainakin on ihan ennallaan laihasta lihavaksi, uutta oppii aivan joka hetki.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja UniikkiKoko:
Mä olen aivan sata varma että sinäkään ap, et pysty niihin lukuisiin asentoihin joihin lihavat pääsevät. |O
Meinaatko sä että römpsäkin siinä lihotessa uppoaa johonkin kaukaisuuteen vai vaan että muhkeat etumuodot ovat tiellä ? Mun seksielämä ainakin on ihan ennallaan laihasta lihavaksi, uutta oppii aivan joka hetki.
no tuota...itse ap:na tässä vastaan,että olen lihava ja mietin asiaa :) koska en ite aivan kaikkeen kykene...sorkke vaan.
 
öh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei onnistu mikään muu kuin kontillaan takaa päin. Ja mies on se lihava puolisko.
sä päällä?
Tuossa ei pysty päälläolija liikkumaan, koska allaolevan keskivartalon massa on niin laaja, että jalkojen liikekaaret katoavat.
Siis miten lihava sun miehesi oikein on? Kyllä meillä ainakin kaikki onnistuu kohtalaisesti vaikka mies on iso.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei onnistu mikään muu kuin kontillaan takaa päin. Ja mies on se lihava puolisko.
sä päällä?
Tuossa ei pysty päälläolija liikkumaan, koska allaolevan keskivartalon massa on niin laaja, että jalkojen liikekaaret katoavat.
Siis miten lihava sun miehesi oikein on? Kyllä meillä ainakin kaikki onnistuu kohtalaisesti vaikka mies on iso.
Kuvailin ehkä huonosti. Massa ei ole pelkästään vatsan kohdalla, vaan perseessä ja reisissäkin. Toi yhdistelmä on niin leveä ja korkea, että mun jalat ei vaan riitä. Päällä voi olla sellasessa jänishyppyasennossa, mutta ei niin, että sääret on sängyllä.
 
vierailija
Onnistuu vain silleen että makaan pöydällä selällään jalat haarallaan (pöytä on todella tukevaa massiivista puuta ja pöydän jalat kunnon tukit) ja mies seisoo lattialla ja menee sinne reisien väliin. On sillä ahdasta.
 

Yhteistyössä