Lihavan raskausmaha(sis.kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin ihmettelen tuota mahan muotoa, kun alhaalla aivan kuin tyhjää. Mäkin olin raskaana ollessa ylipainoonen ja mulla oli ihan selkiä vauvamaha pyöreine muotoineen.

Mulla on 6 raskautta takana ja anteeksi mutta olen suunniltani tästä näkemästäni.
Ja on mullakin masut isoja olleet kun on olleet isot vauvatkin mutta....
Anna anteeksi jos loukkaa mutta rehellinen olen.

Tuo tuolla alhaalla on tosiaan ihan löysää tyhjää, vois leikkasta vaikka pois. Oletan että seurausta "muutamista" laihdutuskuureista joiden vuoksi nahka jäänyt jälkeen sekä ehkä myös aiemmalla sektiolla osuutensa(pystyyn leikattu).

Oletan ettei sitä saisikaan pois kuin kirurgisesti, en usko että häviäisi vaikka laihtuisin muuuten luurangoksi.

EI OO JÄRKEE!!!! Mä painoin loppuraskaudessa 100kg ja oli silti täysin erilainen vauvamaha. Toi ei voi olla raskausmaha, pelkkää läskiä. Ootko varma, että oot paksuna??

5118160.t.jpg

Mä olin tämmönen.

Alkuperäinen kirjoittaja En älyy!:
Itse painan tässä kuvassa, päivä ennen synnytystä 120kg. Ja mahan muoto ei silti ollut mikään roikku!

http://www.aijaa.com/v.php?i=5118136.jpg

Sulla on kyllä tosi nätti maha! Ei uskoisi että niin paljon painoa, paljon olet pitkä?

Tuo mun maharoikko nyt ei varmaan ole ihan "normaali" vaan syistä mitä aiemmin mainitsin. Sektion jälkeen jäi tuollaiseksi ja silloin mulla ei kuitenkaan ollut kuin "vain" 15kg ylipainoa...

Yhteistyössä