lihava ?

• Viestiketjun aloittaja Olenko
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28299200]Kyllä tuosta kymppikilon verran on varaa pudottaa :)[/QUOTE]

Onpa hyvinkin, mutta riippuu myös ihmisen mallista. Mä olen hoikka, lihaksia löytyy, 172cm ja 72kg, enkä todellakaan ole lihava.

"eee"
[QUOTE="vieras";28299277]Onpa hyvinkin, mutta riippuu myös ihmisen mallista. Mä olen hoikka, lihaksia löytyy, 172cm ja 72kg, enkä todellakaan ole lihava.[/QUOTE]

Oho, oikeastiko? Laita ihmeessä kuva itsestäsi... Mun on hirmu vaikea kuvitella, että noilla mitoilla voisi oikeasti olla hoikka. :O Sun painoindeksisihän on reilusti yli 24 eli selvästi normaalipainon yläpäässä.

"vieras"
No normaali olet, mutta riippuu henkilöstä onko sopiva ja oletko tyytyväinen. Itse painan sinua pari kiloa enemmän ja olen saman pituinen. Kiloja pitäis kuitenkin karistaa n. 5-6.

[QUOTE="eee";28299292]Oho, oikeastiko? Laita ihmeessä kuva itsestäsi... Mun on hirmu vaikea kuvitella, että noilla mitoilla voisi oikeasti olla hoikka. :O Sun painoindeksisihän on reilusti yli 24 eli selvästi normaalipainon yläpäässä.[/QUOTE]

silloin kun on lihaksikas on aivan sama mitä se bmi näyttää kun se kertoo väärin.yleensä se menee lievän ylipainon kohtaan bmi:ssä

"eee"
silloin kun on lihaksikas on aivan sama mitä se bmi näyttää kun se kertoo väärin.yleensä se menee lievän ylipainon kohtaan bmi:ssä
Se on kuule aika harvinaista, että naisella olisi niin paljon lihasta, että paino menisi ylipainon puolelle. Esim. Jutta Gustafsberg, joka on HUOMATTAVAN lihaksikas ja body fitnessin SUOMEN MESTARI, on mitoiltaan 170 cm/70 kg off-kunnossa ja kisakunnossa 60-62 kg.

Yhteistyössä