S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:![]()
hyi saatana..miten kukaan voi päästää itteä tuhon pisteeseen...........?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Älkää nyt, lihavathan on lepposia, ja itse kantavat läskinsä, ja kyllä naisella pitää muotoja olla, ennemmin pyöree kuin riuku :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Älkää nyt, lihavathan on lepposia, ja itse kantavat läskinsä, ja kyllä naisella pitää muotoja olla, ennemmin pyöree kuin riuku :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:![]()
Ja kaikki asiathan ovat aina juuri näin musta/valkoista
'Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Älkää nyt, lihavathan on lepposia, ja itse kantavat läskinsä, ja kyllä naisella pitää muotoja olla, ennemmin pyöree kuin riuku :saint: :saint:
Sarkasmisi on melko huonoa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:![]()
Ja kaikki asiathan ovat aina juuri näin musta/valkoista
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:'Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Älkää nyt, lihavathan on lepposia, ja itse kantavat läskinsä, ja kyllä naisella pitää muotoja olla, ennemmin pyöree kuin riuku :saint: :saint:
No noitahan täällä huudetaan kuorossa, jos joku erehtyy sanan läski kirjoittamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No Suomesta ei tuollaista löydy...eri asia olla muodokas pyöreä, kuin painaa satoja kiloja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:'Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Älkää nyt, lihavathan on lepposia, ja itse kantavat läskinsä, ja kyllä naisella pitää muotoja olla, ennemmin pyöree kuin riuku :saint: :saint:
No noitahan täällä huudetaan kuorossa, jos joku erehtyy sanan läski kirjoittamaan.
No Suomesta ei tuollaista löydy...eri asia olla muodokas pyöreä, kuin painaa satoja kiloja.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:'Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Älkää nyt, lihavathan on lepposia, ja itse kantavat läskinsä, ja kyllä naisella pitää muotoja olla, ennemmin pyöree kuin riuku :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:[
no läski nyt yksinkertaisesti vaan on ruma sana. mulle ei tuo linkki aukea, mutta siis ilmeisesti tosi iso nainen kyseessä. ei taideta puhua enää alle 150kiloisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:[
no läski nyt yksinkertaisesti vaan on ruma sana. mulle ei tuo linkki aukea, mutta siis ilmeisesti tosi iso nainen kyseessä. ei taideta puhua enää alle 150kiloisesta.
En oo sitä videa katsonu, ajattelin vaan kirjoittaa kaikkien läski-ketjujen vakiovastaukset. Ja laihat tuskin pitää anorektikko-sanaa yhtään sen kauniimpana?