Lihava mies -> paras asento

• Viestiketjun aloittaja Hoomi
  • Ensimmäinen viesti
Hoomi
Hei neuvokaa... olen itse kokoa XL-nainen ja tapaillut XXXL miestä. Seksiä ei juuri ole ollut, ei tunnu olevan kovin seksuaalisesti aktiivinen mies (ylipaino, verenpaine.. jne).

Onko kokemusta mikä olisi "lihavien" paras asento harrastaa seksiä ?

Kerran kokeiltu perinteistä, vehje aina pomppaa pois koska pallomaha(t) tiellä.

Ja joo laihduttamista voi ehdottaa, muttei nyt tähän hätään.

Kiitos.

Näillä
Hei neuvokaa... olen itse kokoa XL-nainen ja tapaillut XXXL miestä. Seksiä ei juuri ole ollut, ei tunnu olevan kovin seksuaalisesti aktiivinen mies (ylipaino, verenpaine.. jne).

Onko kokemusta mikä olisi "lihavien" paras asento harrastaa seksiä ?

Kerran kokeiltu perinteistä, vehje aina pomppaa pois koska pallomaha(t) tiellä.

Ja joo laihduttamista voi ehdottaa, muttei nyt tähän hätään.

Kiitos.
a) Laita mies makaamaan selälleen ja istu ratsastusasennossa hänen syliinsä. b) Käykää kylkiasentoon vuoteelle niin, että mies pääsee sinuun takaapäin. Voit taivuttaa itseäsi alaspäin tarvittaessa. c) Käy konttausasentoon sängyn reunalle niin, että miehesi voi seisten tulla sinuun takaapäin. d) Jos olet notkeaa sorttia, niin lähetyssaarnaajasta nosta jalkasi koukkuun vatsasi päälle tai miehen olkapäille. Lisää parannusta asentoon saat laittamalla riittävän tyynyn peppusi alle, jolloinka tarjonta miehellesi paranee. Onnea.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Hoomi
Alkuperäinen kirjoittaja Näillä;11515708:
a) Laita mies makaamaan selälleen ja istu ratsastusasennossa hänen syliinsä. b) Käykää kylkiasentoon vuoteelle niin, että mies pääsee sinuun takaapäin. Voit taivuttaa itseäsi alaspäin tarvittaessa. c) Käy konttausasentoon sängyn reunalle niin, että miehesi voi seisten tulla sinuun takaapäin. d) Jos olet notkeaa sorttia, niin lähetyssaarnaajasta nosta jalkasi koukkuun vatsasi päälle tai miehen olkapäille. Lisää parannusta asentoon saat laittamalla riittävän tyynyn peppusi alle, jolloinka tarjonta miehellesi paranee. Onnea.

Kiitos näitä ajattelinkin tuo a) varsinkin kuulostaa Okei :)

Yhteistyössä