Lihava lomailee

• Viestiketjun aloittaja Plösö
  • Ensimmäinen viesti
Plösö
Aiemmin olen aina esiintynyt lihavuuteni takia mahdollisimman näkymättömästi ja olemassaoloani anteeksipyydellen.
Nyt sitten lomaillessamme lyllersin kylpylään ja vesipuistoon kaikkine 120 kiloineni, levittelin ne uimarannalle bikineissä kaikkien päiviteltäväksi, söin estotta seisovassa pöydässä kaikkea, mitä mieli teki, hain vielä lisääkin, nuoleskelin jäätelöa ainakin kerran päivässä ja esiinnyin muutenkin ihan niinkuin normaali ihminen!
Täytyy sanoa että kyllä helpotti elämää ja jos aiheutin kärsimystä ja traumoja jollekin, niin ei voi mitään, aion tehdä näin myös jatkossa, on se elämä vapaana niin paljon helpompaa!

XXS
Plösöllä selvästi itsetunto kohdallaan ja kun kilonsa kantaa ylpeästi ja on tyytyväinen itseensä, myös näyttää hyvältä. Oikein voin kuvitella uhkean olemuksesi kylpylässä ja vesipuistossa! :flower:

kati
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Voi kun minäkin joskus =) :flower:
Peesi.

Yks päivä NIIIN uimarannalla olisin halunnu uimaan. Siellä olin siis T-paita päällä... :ashamed: :| :xmas:
Enemmän tuo herättää huomiota kuin se että käyttäytyy normaalisti .... uimapuku päälle ja menoksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja kati:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Voi kun minäkin joskus =) :flower:
Peesi.

Yks päivä NIIIN uimarannalla olisin halunnu uimaan. Siellä olin siis T-paita päällä... :ashamed: :| :xmas:
Enemmän tuo herättää huomiota kuin se että käyttäytyy normaalisti .... uimapuku päälle ja menoksi :)
Oli siellä muitakin "vaatteet" päällä.

Vahtimassa lapsia. :xmas:

Hienoa :flower: Kyllä pitää ylpeenä itsensä "kantaa" =) Itsekin kyllä keräilen tässä vielä rohkeutta, että kehtaan uikkarin vetää päälle ja mennä uimalaan. Ihan kohta lähetään ajelemaan kohti loma paikkaa ja sielä pitäisi lasten kanssa uida, ei ole vaihtoehtoja :D

plösö
Ja lisäisin vielä, että ei kukaan kovin kauan jaksa tuijottaa, joskus oikein naurattaa, kun ihmiset häpeillen kääntää katseensa pois. kotona kun on opetettu, että erilaisia ei saa tuijottaa :), rohkeesti vaan siskot, yks elämä tässä kovaa vauhtia hautaan kaatuu...

Yhteistyössä