Lihaksissa nykii ,värisee, tärisee, pulputtaa

vierailija
Minulla lihasten nykiminen ja värinä liittyy kaliumiin. En tiedä miksi se puutos tulee, mutta sen tiedän, että kun lihakset alkavat elää omaa elämäänsä, kaliumia pitää alkaa ottaa. Itse käytän kaliumkloridia, jota laitan pienen määrän vesipulloon. Vesi maistuu vähän pahemmalta, mutta lihasten nykiminen loppuu. Korvaan myös usein tavallisen suolan Seltin mineraalisuolalla, jossa osa natriumkloridista on korvattu kaliumkloridilla.
 
DirimaB
Sisäinen tärinä sopii Ms-taudin oireeksi. Oiretta esiintyy myös sisäilmasairailla. Ja myös matala ferritiiniarvo voi aiheuttaa sisäistä tärinää silloinkin kun varsinaista anemiaa ei ole ja hemoglobiiniarvo on hyvä. Neljäs on sitten sähköherkkyys eli jos tärinää esiintyy sellaisena päivänä jolloin elät normaalisti, mutta sen määrä on vähäinen sellaisena päivänä jolloin et käytä tietokonetta, puhelinta, televisiota ja pyöritä pesukoneita. Siinä voi mennä useita vuosia, että ihminen hyväksyy viimeksi mainitun syyn omalle kohdalleen. Valitettavasti sähköherkkyys on sairaus johon kuka vaan voi sairastua.
 
vierailija
Raudan puute, folaatin puute tai kaliumin puute. Kannattaa ehkä selvittää ne ensin. Itselläni oli tuota monta vuotta, mutta sitten tuli hivenaineet ja vitamiinit tankattua kuntoon. Katso mitä suolaa syöt ja kannattaa ensin aloittaa sen vaihdosta. Ja käydä mittauttamassa ferritiini ja folaattiarvot. Ja koska nyt mulla ei koronarokotuksen jälkeen lihakset nyi, niin nykysomelogiikalla se on suora seuraus koronarokotuksesta eikä mistään muusta :D
 
vierailija1234
Minulla myös järkyttävät nykimis sätkimis elohiiret yms muut hermo säryt joille ei löytyny selitystä vaikka kaikki mahdollinen testattu. Leukalihakset, niskalihakset, kallonpohjanlihakset kosketusarat. Vaatii ihan hirveästi päästä eroon esim narskutuksesta ja oppia pitämään hartioita rentona. Kylkikaaren alla on lihas jonka hermo menee kyljestä selkää pitkin kaulaan asti. Löysin sen vahingossa mahaa painaessa. Lisäksi itsellä on todennäkösesti aina ollut väärä Hengitystapa koska pallea oli kylkiluiden alla piilossa. Olen hengittänyt pelkästään apulihaksilla. En meinaa saada palleaa millään liikkumaan nostamaan napaa sisäänhenhityksessä. Kroppa rauhoittui tosi paljon jo parissa päivässä kun opettelin syvän hengityksen vaikka aluksi oksetti tosi kovasti. Itse yritän hengittää niin että hartiat olisivat rentona ja alimmat kylkiluut levenee. Myös kylkikaarilihasten hierontaa vaikka se on todella infernaalisen kivuliasta
 
vierailija
hei apua, mä olen lukenut jännitysniska palstaa ja sekoittanut sut ja pöpö nimimerkin.
voi mua..lukihärä kai kaiken lisäksi
kun olen käynyt siellä lukemassa, niin tajusin, että lukenut väärää nimimerkkiä.
kerrohan kuulumiset!

mulla tullut ihme polttoja lihaksiin. siis selkään ja jo vatsankin puolelle. alavatsaa ja alaselkää polttaa. rintaa polttaa, lapoja polttaa...ja närästää.
en tiiä liittyykö tää mihkään. enkä ees mieti. tai no nähtävästi taas mietin kun täällä olen...onks muilla??
voiko olla ihan vaan lihas polttoa? mulla oli viikko sitten hieroja ja sen jälkeen kaks päivää, tulin tosi jäykäksi ja alkoi poltot.
täytyy kai kysyy toisestakin osiosta, siis tuolta niskoilta. =)
Ehlers Danlosin oireyhtymä?
 

Yhteistyössä