Lihaksissa nykii ,värisee, tärisee, pulputtaa

vierailija
Minulla lihasten nykiminen ja värinä liittyy kaliumiin. En tiedä miksi se puutos tulee, mutta sen tiedän, että kun lihakset alkavat elää omaa elämäänsä, kaliumia pitää alkaa ottaa. Itse käytän kaliumkloridia, jota laitan pienen määrän vesipulloon. Vesi maistuu vähän pahemmalta, mutta lihasten nykiminen loppuu. Korvaan myös usein tavallisen suolan Seltin mineraalisuolalla, jossa osa natriumkloridista on korvattu kaliumkloridilla.

DirimaB
Sisäinen tärinä sopii Ms-taudin oireeksi. Oiretta esiintyy myös sisäilmasairailla. Ja myös matala ferritiiniarvo voi aiheuttaa sisäistä tärinää silloinkin kun varsinaista anemiaa ei ole ja hemoglobiiniarvo on hyvä. Neljäs on sitten sähköherkkyys eli jos tärinää esiintyy sellaisena päivänä jolloin elät normaalisti, mutta sen määrä on vähäinen sellaisena päivänä jolloin et käytä tietokonetta, puhelinta, televisiota ja pyöritä pesukoneita. Siinä voi mennä useita vuosia, että ihminen hyväksyy viimeksi mainitun syyn omalle kohdalleen. Valitettavasti sähköherkkyys on sairaus johon kuka vaan voi sairastua.

vierailija
Raudan puute, folaatin puute tai kaliumin puute. Kannattaa ehkä selvittää ne ensin. Itselläni oli tuota monta vuotta, mutta sitten tuli hivenaineet ja vitamiinit tankattua kuntoon. Katso mitä suolaa syöt ja kannattaa ensin aloittaa sen vaihdosta. Ja käydä mittauttamassa ferritiini ja folaattiarvot. Ja koska nyt mulla ei koronarokotuksen jälkeen lihakset nyi, niin nykysomelogiikalla se on suora seuraus koronarokotuksesta eikä mistään muusta :D

Yhteistyössä