T
Totti
Vieras
Heips, onko kokemuksia lihan ja viljatuotteiden aloittamisen kanssa, kummalla kannattaisi aloittaa herkkävatsaisen vauvelin kanssa???
Hedelmä- ja kasvissoseilla on menty pari viikkoa ja nyt pitäis aloittaa jompikumpi tuoteryhmä. Viljoista kantsis kai ensin antaa riisiä tai kauraa.
Jotkut sanoo että kaura on aika vahvaa suolistolle ja voi aluks aiheuttaa vatsavaivoja. Nalle-riisihiutaleet taas ei taida olla oikein ravitsevia mutta oisivat kai vatsaystävällisempiä.
Onks kukaan aloittanu maissivellillä??? Kertokaa pliis kokemuksia. Sama kai se on millä aloittaa ja kaikkihan on yksilöitä mut ois kiva kuulla kommentteja jos vois vaik säästää vauvaa enemmiltä masukivuilta. Meil on päärynä on tähän asti ainoa josta ei ole tullu mitään vaivoja. Vatsakin toimii sillä hyvin. Kokeiltu on lisäks perunaa, porkkanaa, ruusunmarjaa ja omenaa. Tytteli on puoli vuotias.
Hedelmä- ja kasvissoseilla on menty pari viikkoa ja nyt pitäis aloittaa jompikumpi tuoteryhmä. Viljoista kantsis kai ensin antaa riisiä tai kauraa.
Jotkut sanoo että kaura on aika vahvaa suolistolle ja voi aluks aiheuttaa vatsavaivoja. Nalle-riisihiutaleet taas ei taida olla oikein ravitsevia mutta oisivat kai vatsaystävällisempiä.
Onks kukaan aloittanu maissivellillä??? Kertokaa pliis kokemuksia. Sama kai se on millä aloittaa ja kaikkihan on yksilöitä mut ois kiva kuulla kommentteja jos vois vaik säästää vauvaa enemmiltä masukivuilta. Meil on päärynä on tähän asti ainoa josta ei ole tullu mitään vaivoja. Vatsakin toimii sillä hyvin. Kokeiltu on lisäks perunaa, porkkanaa, ruusunmarjaa ja omenaa. Tytteli on puoli vuotias.