"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Kiitos <3. Niin kai mulla on vaan hormonit sekasin jostain syystä. Pitäis olla ovis Womanlogin mukaan kp16. Nyt jo kp6/28-30 (kierto ei enää vaikuta kauheen säännölliseltä :()

Katoin womanlogia ja se oli siirtänyt mun ovulaatiopäivän viime kierossa keskiviikolle :eek:en tiiä millä perusteella..lämpöjen? Sillon mittasin vikan kerran.
Eli ei ihme että menkat oli taas vähän myöhässä :cautious:
Ihmetyttää se maanantaina saatu haamu r-testissä, jos ovis oli vasta keskiviikkona. (n)

Tanja12 höh :( Nyt vaan uutta ovista metsästämään ;)

Mä sain roskishaamun! Tein tänään testin vaikka arvasin ettei näillä päivillä vielä mitään näy. Oli mun silmään nega ja heitin pois. Tyhjensin jonkun ajan päästä roskiksen ja pyörittelin kuivaa testiä kädessä ja siinä oli TODELLA haalea viiva. Mutta eihän nuo roskishaamut kovin luotettavia ole. Testaan viimeistään viikonloppuna uudestaan jos ei menkat ala ennen sitä.

Tuolta toisesta pinosta huikkaan että niissä lukee 10mlU. Juuri niissä raskauskeijun ovistestien mukana tulevissa. Mutta ne on myös sellaisia että näyttää viivoja vaikka ei olisikaan raskaana. Niillä täytyy selkeä punaviiva saada että olisi varmaa. Muuten antaa kyllä viivanpaikkoja etenkin vaikutusajan jälkeen. Plussatuulia tännekin!

Samaa olin tulossa sanomaan kuin Theran valitettavasti.. :/ Mullakin on ollut noita samoja onesteppejä ja promatriksia ja siis en ymmärrä miten sellaisia testejä saa edes myydä :( Mulle tulee koko ajan niihin viivanpaikat ihan selkeänä. Mutta toivotaan että sulla vahvistuisi ;) !

Tanja eipä oikeestaan. Vähän ekoina päivinä väsytti ja olin raivoherkempi pari tuntia piikin jälkeen :D Ja alavatsalla jotain kipuja välillä, toivottavasti johtuis folli(e)n kasvusta ;) Ja mulla luteaalivaihe taitaa olla jonkun 14-15päivää, en nyt oikein muista kun en oo kai ovuloinut pitkään aikaan todistettavasti..

Lievästi kuumeilen itseni tänne ketjuun
Pakko päästä johonkin purkamaan tätä tunnetta joka siis vauvakuumeeksi taas osoittautui

Olen äiti kolmelle pienelle, -08 poika ja tytöt -09 ja -12. Ja vahva tunne siitä että syliin mahtuisi monta pientä lisää.

Miehelleni en ole tästä tuoreesta kuumeilustani vielä maininnut, toki ollaan puhuttu että yhteisiä lapsia haluamme. Miehelläni ei ole omia lapsia, totuttelee lapsieni kanssa iloiseen perhe-elämään ja tykkäävät puolin ja toisin toisistaan

Hiukan ajatuksia myllertää kaikenlaiset taloudelliset tekijät ja se ettemme vielä asu yhdessä, tosin tässä jo tovi etsitty yhteistä kotia. Lisäksi en ole mikään salama-raskautuja kuitenkaan, joten tiedä miten kauan "tällä iällä", heh, kestääkään päästä pisteeseen että on se pieni ihminen kainalossa...

Mutta vauvakuume ei tunnetusti kyselekään järkisyitä ❤

• Tykkää
Reactions: annimaria93
Blomma tervetuloa! :) minkä ikäisiä ootte ? Ootko koska ajatellut miehellesi kuumeilun paljastaa? Ehkä jos pääsisitte yrittämään, niin asunnon etsiminenkin olisi mielekkäämpää ;)
Järkisyitähän aina vauvakuumeessa yrittää itselleen jankata, mutta niinkuin sanoit, niin eihän niillä loppujen lopuksi mitään tekemistä vauvakuumeen kanssa ole :D
Onko teillä minkälainen työtilanne? Kyllähän varmasti taloudellinen tilanne aina huolestuttaa, mutta ainahan sitä on jotenkin pärjättykin :)
Mun mies jahkailee kaikenmaailman järkisyitä, kuten sitä, että hänen pitäisi saada työpaikka ja olla töissä hetken aikaa (valmistuu siis tammikuussa, ja varmasti työllistyy saman tien). Mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä elämä tuo tullessaan, onhan niitä ihmisiä pitkäaikaisista hyvätuloisistakin töistä lomautettu ja irtisanottu :)
Tsemppiä teille!

Omaanapaa sen verran, että mua niiiiiiiiiiin taas turhauttaa :D vaihteeksi :D eilen taas keskusteltiin pitkään asiasta, ja kun miehestä näkee ja huomaa niin selvästi, että toisaalta haluaisi jo yrittää lasta, mutta kun pelkää niin paljon :( en tiedä millä nuo pelot saisi siltä pois, oon yrittäny rohkaista, ja vakuutella. Oon myös sanonu, että ne pelot tuskin ikinä lähtee kokonaan pois.. Vaikka vuosia odottais.
Mä oon muutenki ihan räjähtämispisteessä töissä (raskas työkaveri :D ) niin äitiysloma olis enemmän ku toivottu tauko :D

Mies muuten toissapäivänä sanoi, kun tänne jotain kirjottelin ja luin, että hän haluaa kans osallistua tähän, että jos me yhdessä tänne kirjoteltais :D en mä tiedä mitä se luulee täälä kirjoteltavan, mutta kyllä mä sille sanoin, että sitä tuskin kiinnostaa meidän kuumeilut, oireilut ja tuskastumiset täälä :D

Blomma tervetuloa!:) Rohkeasti puhumaan vaan miehelle vauvakuumeesta. Mäkin jännitin pitkään ennen ku uskalsin miehelle puhua että haluan kolmannen. No ihan heti ei suostunut mutta nyt ollaan alotettu yritys.

Annimaria93 hyvä että ootte puhunut miehen kanssa. Tuntuuko mies yhtään suostuvaiselta? Kyllä se taitaa kuitenkin vauvaa haluta kun vauvakuumepalstalle haluaa kirjoitella :D

Täällä se ihmeellinen vuoto taitaa alkaa loppumaan. Eilen ei tullut kun vähän pyyhkiessä. Tänään ei ollut juuri mitään. Toivottavasti ois loppumassa. Mulla niin himottais testailla mut maltan nyt mieleni viikonloppuun :)

erica87 kyllähän se taas kovasti mietti että jos vaan "ottais riskin" vaikka se ei pidä mun raskautumista mitenkään riskinä :D kyllä se toisaalta vaikuttaa suostuvaiselta, mutta aina ne pelot hiipii sieltä :( että osataanko me, tulisko hänestä hyvä isä, mitä jos syntyisikin kehitysvammainen lapsi.. :/ pitäs lykätä se johonki vauvakuumeilevien miesten palstoille kirjottelemaan :D
En mä toisaalta usko, että mä joutuisin tammikuuhun asti odottamaan, mutta toisaalta en kyllä uskalla iloitakkaan mistään :/ eniten ihmetyttää sen iloinen suhtautuminen asiaan, ja se, että heittää läppää "äää apua jos tulisitki raskaaksi, oispa hirveetä" sillai sarkastisesti.. Mutta sitte kumminki pelkää niin ettei uskalla kunnolla yrittää. Keskeytetyllä voi kyllä olla, vaikka kuulemma tuntee kyllä itsekin että siittiöitä tulee ennen siemensyöksyä.. Ihme mies :D mutta on tuo tuleva sukulaisvauva kyllä muuttanut sen suhtautumista paljon! Se sukulainen josta nyt on isä tulossa, on kumminki neljä vuotta nuorempi, ja jos hienosti asian ilmaisee, niin ehkä HIEMAN huonommissa lähtökohdissa kasvamassa isäksi. Ns. Kultalusikkaperseessyntyny :D sellanen joka ei osaa ees itestänsä vielä huolehtia, kun oma äiti huolehtii.. :D että kyllä tuo mun mies sen suhteen uskoo että hänkin siihen pystyisi, mutta silti vielä pelkää :/

Toivotaan että sulla olis tärppi käynyt! Oliko kp mikä? Tai dpo? Mä pysyn hyvin kärryillä näistä :D

Blomma tervetuloa! Joo eihän tähän vauvakuumeeseen kyllä mitkään järkisyyt tehoa, on tullut kokeiltua :D

annimaria kuulostaa kyllä jo hyvältä ja ihana mies kun haluaa tähän kirjoitteluun osallistua! :D Meillä oli silloin ihan sama juttu, miestä pelotti enkä yhtään tiennyt miten saisin ne pelot pois. Tietenkin tässä muakin pelottaa ja mietityttää että miten muka osaan olla äiti ja entäs jos tulee kaksoset (paljon suurempi riski meidän hoitojen takia..). Ehkä voisit koittaa kehua miestäsi, tai itse ainakin aika usein juttelen miehelle kaikkea ja sanon että "voi susta tulee niin hyvä isä. Mieti kun voit meidän pojan kanssa puuhastella kaikkia miesten juttuja ja opettaa sille" ym. Ehkä hänelle itsellekkin tulisi sitten jotenkin luottavaisempi mieli asiasta. :)

• Tykkää
Nyytikkii pitäskö mun antaa sen päivän jutella täälä teille :D oon kyllä yrittäny parhaani mukaan kehua ja rohkaista, saas nähdä tuottaako pian tulosta ;)
Oon kans jo yrittäny saada sen miettimään, mitä kaikkea se vois sen lapsen kans tehdä, ennemmin ku että se miettis mistä kaikesta se jäis paitsi.. :) ja eihän se mistään paitsi jäisi, ehkä vaan enemmän järjestelykysymys, jos haluaa johonki mennä. Mun mielestä olis ihanaa ku pääsis jo perheenä reissuun johonki :)
Ja voi että, mä niin haluaisin kaksoset :love: ja ku olis vielä identtiset :) meillä töissä on identtiset kaksoset, ja voi että sitä niitten menoa on ihana seurata :) ja se niitten välinen yhteys on kyllä jotain niin uskomatonta!! :)

Mikäs tilanne sulla nyytikki nyt olikaa? Kauanko piti piikittää? Ja koska olikaa ultra? Mulla on oikeesti ihan uskomattoman huono muisti:ROFLMAO:

Haha se vois olla kivaa! Vielä parempi olis jos se vois jutella vaikka kun miehen kanssa (tai jos pidettäis täällä sellainen miesten juttelu- päivä!! :D ) Mutta niin kyllähän nuo asiat on vaan järjestelykysymyksiä. Onko teillä sukulaisia omalla paikkakunnalla? Meillä varmaan asiaa miehen kannalta helpotti, kun isovanhemmat asuvat samalla paikkakunnalla ja ovat tosi innoissaan puhuneet jo että voivat ottaa vauvan hoitoon milloin vain ym. :D

Mulla on nyt viides piikityspäivä menossa ja torstaina aamulla on ultra :) Jos hyvin käy ja folli(t) ovat tarpeeksi isoja, käyn hakemassa pregnyl piikin apteekista ja viikonloppuna on sitten ovis.

• Tykkää

Yhteistyössä