Blomma tervetuloa!
minkä ikäisiä ootte ? Ootko koska ajatellut miehellesi kuumeilun paljastaa? Ehkä jos pääsisitte yrittämään, niin asunnon etsiminenkin olisi mielekkäämpää
Järkisyitähän aina vauvakuumeessa yrittää itselleen jankata, mutta niinkuin sanoit, niin eihän niillä loppujen lopuksi mitään tekemistä vauvakuumeen kanssa ole
Onko teillä minkälainen työtilanne? Kyllähän varmasti taloudellinen tilanne aina huolestuttaa, mutta ainahan sitä on jotenkin pärjättykin
Mun mies jahkailee kaikenmaailman järkisyitä, kuten sitä, että hänen pitäisi saada työpaikka ja olla töissä hetken aikaa (valmistuu siis tammikuussa, ja varmasti työllistyy saman tien). Mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä elämä tuo tullessaan, onhan niitä ihmisiä pitkäaikaisista hyvätuloisistakin töistä lomautettu ja irtisanottu
Tsemppiä teille!
Omaanapaa sen verran, että mua niiiiiiiiiiin taas turhauttaa
vaihteeksi
eilen taas keskusteltiin pitkään asiasta, ja kun miehestä näkee ja huomaa niin selvästi, että toisaalta haluaisi jo yrittää lasta, mutta kun pelkää niin paljon
en tiedä millä nuo pelot saisi siltä pois, oon yrittäny rohkaista, ja vakuutella. Oon myös sanonu, että ne pelot tuskin ikinä lähtee kokonaan pois.. Vaikka vuosia odottais.
Mä oon muutenki ihan räjähtämispisteessä töissä (raskas työkaveri
) niin äitiysloma olis enemmän ku toivottu tauko
Mies muuten toissapäivänä sanoi, kun tänne jotain kirjottelin ja luin, että hän haluaa kans osallistua tähän, että jos me yhdessä tänne kirjoteltais
en mä tiedä mitä se luulee täälä kirjoteltavan, mutta kyllä mä sille sanoin, että sitä tuskin kiinnostaa meidän kuumeilut, oireilut ja tuskastumiset täälä