Mun mies oli seurustellut nuorena joitakin vuosia,mutta en muista tarkkaan kauanko.Ehkä noin 2-3vuotta.Mehän oltikn kans nuoria KU alettiin seurustella.Minä just 20v ja mies 23v. Vauva haluttiin jo nuorena mutta sitäpä EI vaan kuulunut kolmern vuoteen.Oon niin onnellinen että alettiin nuorena jo lasta yrittään,ku jos nuo lapsettomuus ongelmat ois alkaneet joskus kolmikymppisinä niin ei takuulla ois keretty tai haluttukkaan enään siinä vaiheessa kuutta lasta tehä.Tää on kyllä niin hassua että nyt kuudetta yritetään,kun en ikimaailmassa ois voinut kuvitellakkaan itseäni kuuden lapsen äidiksi
Lapsettomuus aikana sitä vaan ajatteli että kuhan saadaan Se yksi tai kaksi lasta,niin olen tyytyväinen.Vauvakuume on ihme tauti
Tänään näin erityislapsia,kun vein ekaluokkalaistani koululle ja pala nousi kurkkuun kun pelkoni tuli taas mieleen.Kunhan lapsi vaan ois terve,niin kuudenkin kanssa selviää hyvin <3 Pelottaa kyllä jonkin verran Se että jos vauvalla ois joku sairaus
Synnytys kammonen en oo koskaan ollut,mutta viimesimmässä synnytyksessä olin niin kipeä oksitosiini tipan takia(pantiin Se avuksi ku olin jo ihan poikki omien supistusten kanssa jotka ei neljän sentin jälkeen enään aukoneet paikkoja vaikka kipeitä olivatkin)että tuli ajateltua synnytyksessä ja synnytyksen jälkeenkin,että onneksi tämä on viimeinen kerta,mutta voi kun oisin tiennyt
Sopivan paljon tuo synnytys on "unohtunut" joten en edelleenkään pelkää synnytystä,mutta muistan kyllä että ei Se niin kivaakaan ole.Jokainen synnytys kuitenkin niin ainutlaatuinen tapahtuma että niitä ei voi oikein verrata mihinkään.Ne on niin tunteikkaita,mailman mullistavia tapahtumia <3 Voi kuinka ootankaan että saan taas vastasyntyneeni rinnalleni <3 Nuista muodoista...voi kun mullakin ois niitä!! Lapsena mua kiusattiin ihan hirveenä,ku olin lauta ja luuranko
Olin laihempi kuin meidän luokan tyttö joka sairastui anoreksiaan,mutta meissä oli Se ero että minä söin paljon ja hän taas ei halunnut syödä ollenkaan.Myöhemmin "puhkesin kukkaan" ja sain vähän muotojakin ja entiset kiusaajatkin ihailivat minua.Minua kysyttiin jopa kakskymppisenä malliksi kesken kävelylenkkini(joku malli toimiston tyyppi),joten vaikka olin yhä laiha opin pitämään kropastani josta jo muutkin pitivät,mutta nyt sitten tosiaan nuo imetykset vieneet rinnat kokonaan ja oon taas lauta
Peppu multa kuitenkin löytyy
mutta sitä haluaisin kiinteyttää.Käyn salilla epäsäännöllisen säännöllisesti
Raskausaikoina en oo uskaltanut käydä,mutta nyt ajattelin varovasti jatkaa salilla käymistä,ku uskon että Se ois tarpeen oman palautumisen ja kunnon vuoksi.Pitkiä kävelylenkkejä teen myös ja välillä juoksen,mutta sekin on kyllä tosi epäsäännöllistä.
Mitäs muut harrastavat?
Nyt taidan jatkaa lorupussin tekoa,niin saa omat ja hoitolapset(oon pph) loruilla,kun heräävät päiväunilta