Lievää kuumeilua jo 4kk...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
Voisikohan joku auttaa....minulla on siis ollut lievää kuumeilua (37.7-38.2 astetta) jo noin neljän kuukauden ajan pääasiassa iltaisin. Labroissa on otettu niin allergisia kokeita että isoja verenkuvia eikä mitään löydy. Lisäksi kävin keuhkokuvassa, josta ei ilmennyt mitään. Muita oireita ei ole... kuume saattaa hävitä pariksi päiväksi mutta nousee jälleen, ei ole sidottu kuukautiskiertoon eikä stressiinkään. Kuumeen lisäksi muita oireita ei ole. Särkylääkkeillä kuume laskee, mutta tulee kalliiksi koko ajan syödä lääkkeitä :( Onkohan kenelläkään ollut vastaavaa? Lääkäri käski odottaa kesäkuuhun ja sitten katsotaan että jos kuumeilua vielä on, niin sisätautilääkärille... Kesäkuussa kuumeilua olisi ollut jo puoli vuotta... :\|

Onko sun nielurisat tutkittu? Mulla oli samanlaista kuumetta puolitoista vuotta. Lääkäri sanoi, että nielurisat näyttää terveiltä, mutta poistetaan kuitenkin. Leikkauksessa selvisi: risat märki pahasti. Kuume jäi siihen leikkaukseen! Tsemppiä sulle, toivottavasti syy löytyy!

Home voi todellakin nostaa kuumeen! Itselläni näkyi verikokeessa rakennushomeen vasta-aineita, kun koulussa jota kävin oli hometta. Olen kuullut, että homeongelma saattaa johtaa myös esim jatkuviin poskiontelotulehduksiin. Siis mitä moninaisimpia seurauksia...

hometta itsekkin epäilin ensin,koska kouluni on "homekoulu".kaikkialla luokissa haisee jumppasalilta,mutta opettajat eivät tee mitään.

kuitenkin olen nyt ollut töissä kolmisen viikkoa sellaisessa paikassa ettei hometta varmasti ole(rempattu paikka pari kk sitten), ja silti kuumeilu on jatkunut.olenhartaasti toivonut että kuumeilu lakkaisi ja koko homma olisi koulun vika :\| mutta ei... :/

home oireet voivat olla vielä 2kk sen jälkeenkin kun on poistettu home. ja olen kuullut myös et olis kestänyt melkein puolivuottakin korjauksen jälkeen oireet jos ovat olleet niin pahat. mutta toivottavasti syy löytyis.. =)

Yhteistyössä