Liekkö täällä enää ketään...

• Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Päähän sattuu.. Oli pakko juoda pari kuppia kahvia ettei tarttis nukkua. En halua ajatella meitä, enkä tätä miltä tuntuu olla petetty. Pyörin sitten täällä niin pitkään ku jaksan, vaikka huomenna (no, tänään...) on noustava lasten kanssa aamulla ylös..

Olipa turhis :ashamed:

Voi ei... :hug:
No mä olen, mut pakko mennä nukkumaan jo kun neiti on aamulla koulutielle saatava.
Kyllä sun on nukuttava, nimenomaan siksi et jaksaisit ja ennen kaikkea jaksaisit ajatella selvästi mitä teet ja haluat. :hug:

vieras
no ei toki turhis ollu.Tiedän todella miltä petetyksi tuleminen tuntuu.on sellainen olo,niinkuin kaikki kaatuis päälle..Onko sinulla ketään jonka kanssa voisit jutella tai kirjoitella?Jaksamista ja voimahaleja sulle!!

Ja eihän ollut mikään turhis, sulla on kurja tilanne ja aivan varmasti olo on ihan kauhea, sä olet siellä aallon pohjalla nyt ja askel kerrallaan alat sieltä nousta. :hug:

Kovasti voimia toivotan ja näin virtuaalisesti lähetän!!!!!

ap
Emmä halua puhua kenenkään kanssa irl. Enkä voi mennä nukkumaan... Kirjotin aikasemminkin illalla, ja selitin miksi, hävettää =/

Mies siis petti mua lauantaina työkaverinsa kanssa illanistujaisissa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Emmä halua puhua kenenkään kanssa irl. Enkä voi mennä nukkumaan... Kirjotin aikasemminkin illalla, ja selitin miksi, hävettää =/

niin olitko sä se joka oli nyt harmaana ja sulle kävi nyt niin ja ketju kai poistettiin tai jotain?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

niin olitko sä se joka oli nyt harmaana ja sulle kävi nyt niin ja ketju kai poistettiin tai jotain?
Ei sitä oo poistettu sitä aikasempaa ketjua =) Tuolla se jossain on, ei varmaan edes kovin kaukana..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Milkkis:
Ei se sun häpeä ole, vaan miehes iki oma. Muista se! Vaikka mitenkä olis kotona ollu asiat hän sen teki, et sinä.
Ei olekaan. Häpeän sitä, että luotin mieheen ja kerroin kaikille kuin hyvä ja luotettava mulla on.. Sen siitä sitten saa. Nyt ei kehtaa kertoa kenellekään. :(

vieras

Ei sitä oo poistettu sitä aikasempaa ketjua =) Tuolla se jossain on, ei varmaan edes kovin kaukana..
no ei näemmäs ollutkaan. Ohjeitä käyttäjille ketjusta se löytyy siis mode! Joku sinne sen linkittänyt!

ap

no ei näemmäs ollutkaan. Ohjeitä käyttäjille ketjusta se löytyy siis mode! Joku sinne sen linkittänyt!
No oho :eek: Siis ite kyllä ilmotin asiattomasta viestistä tuossa ketjussa (kakkossivulla tuli nättiä tekstiä), mutta eihän tuossa lopussa mitään ollu?

Milkkis
Tiekkö mulle kävis just noin :shamed: Täällähän sitä voi vatvoa että saa pahimmat pihalle. Älä syytä itseäsi, parisuhteessa ei jaksa olla jos epäilee eikä ole täysillä mukana. Miltä tuntuis mennä vieraalle tuulettamaan päätä ja järkkään ajatuksia? Saisit varmasti ainakin kriisiapua. Voisinpa auttaa :hug:

Yhteistyössä