Lieden (ja liesituulettimen) kytkeminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Virta Hepo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Virta Hepo

Vieras
Kauanko ammattilaisella menee aikaa ko. työhön ja paljonko veloittaa noin suurin piirtein? Siis että sähkömies tulee jostain asennusfirmasta, ei mitään kuutamokeikkailua. Maallikkona kuvittelisin että lieden kytkeminen ei kauaa veisi.

Voiko liesituulettimen asentaa itse, vai vaatiiko ammattilaista sekin?

Huomenna tarkoitus tehdä soittokierros, mutta ennen sitä olisi kiva kuulla hintatasoa.

Liesituuletin asennettiin itse, lieden kävi asentamassa tuttu ammattimies, meniköhän vartti, kahvit pyysi kiitokseksi :D Mutta siis kauaa siinä ei mene eli ei pitäisi paljoa maksaa.

Kiitos vastauksista. Arvelimmekin että lieden asennus on sellainen 10-15 min. homma.

Liesi ja liesituuletin tulevat vanhojen paikalle, eli mitään uusia kytkentöjä ei tarvitse tehdä.
Tuulettimen asennamme ehdottomasti itse, jos se vaan on sallittua eli kiitos siitäkin tiedosta.

Lieden kytkemiseen menee n. 10 min ja liesituulettimen voitte asentaa itse. Liesituuletin kytketään sähköverkkoon pistorasiaan työnnettävällä pistotulpalla. Mikäli liesituulettimelle ei ole olemassa pistorasiaa niin antakaa sähkömiehen asentaa se. Pistorasian asennuksessa aikaa menee 10 minuutista pariin tuntiin, riippuen siitä mistä siihen saa otettua sähkön.

Meille tuli kodinkoneet kotiinkuljetuksella (80e, jääkaappi,pakasti,astianpesukone ja liesi) ja siihen hintaan sisältyi asennukset. Lieden asennukseen meni alle 15min.
Liesitulletin oli todella helppo asentaa itse (sähkäri oli aiemmin tehnyt pistorasian sitä varten).

Haluatko vertailla liesituulettimen asennuksen tarkemmat hinnat tai tarvitsetko apua liesituulettimen asennuksen hankinnassa? Kotimainen Kodin Plaza FI -palvelu auttaa, koska sen avulla tavoitat alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet yritykset.

Yhteistyössä