Lidlin vaipoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Vaipat on ihan muuttuneet. Tullut jotain pikkupaketteja, oottako kokeillu? Entäs ne uudet isommat paketit. Oon satunnaisesti käyttänyt aikaisemmin ja hyviä ovat olleet. Nyt vain mietityttää, ku muuttuneet. Tosin aika edullisia ovat ne pikkupaketeissa olevat. Ehkä ostan nyt ku kaikki vanhat vaipat on loppu ja meen illasta käymään lidlissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Vaipat on ihan muuttuneet. Tullut jotain pikkupaketteja, oottako kokeillu? Entäs ne uudet isommat paketit. Oon satunnaisesti käyttänyt aikaisemmin ja hyviä ovat olleet. Nyt vain mietityttää, ku muuttuneet. Tosin aika edullisia ovat ne pikkupaketeissa olevat. Ehkä ostan nyt ku kaikki vanhat vaipat on loppu ja meen illasta käymään lidlissä.

Eikös ne pikkupakettien vaipat ole housuvaippoja?Täällä on ollut niitä jo monta vuotta...

Ei ku sinne oli tullut vielä jotain toisia pikkupaketteja, jossa siis normaaleja vaippoja. En viimeks niitä sit viitsiny ostaa, ku oli vielä kaapissa vaippoja. Ajattelin vain, että minkälaisia ne on. Kappalehinta ku oli vain 14 senttiä siinä 7-18kg:n paketissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ku sinne oli tullut vielä jotain toisia pikkupaketteja, jossa siis normaaleja vaippoja. En viimeks niitä sit viitsiny ostaa, ku oli vielä kaapissa vaippoja. Ajattelin vain, että minkälaisia ne on. Kappalehinta ku oli vain 14 senttiä siinä 7-18kg:n paketissa.
Tarkoitatko niitä terveyssiteiden pakettien kokoisia vaippapaketteja? mäkin kattelin niitä, mutta ne oli tarravaippoja. Ostin sit noita housuvaippoja. Päästi ekat paskat läpi.

Pienet paketit on huonoja, olen laittanut pojalle, jos vaikka vaipan joutuu vaihtamaan ja tunnin päästä olis suihkuun meno. Ei kannata yövaipaksi laittaa. CityMarketissa oli liberovaippatarjous jossa vaipan hinta jää halvemmaksi kuin Lidl:n isommassa paketissa. Normaalit Lidl:n vaipat on hyviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Siili:
Pienet paketit on huonoja, olen laittanut pojalle, jos vaikka vaipan joutuu vaihtamaan ja tunnin päästä olis suihkuun meno. Ei kannata yövaipaksi laittaa. CityMarketissa oli liberovaippatarjous jossa vaipan hinta jää halvemmaksi kuin Lidl:n isommassa paketissa. Normaalit Lidl:n vaipat on hyviä.

mikä tarjous! kerrolisää.

Mä käytän noita pikkupaketteja. Ihan hyviä ollu ku ei tarvita ku öisin ja vain yks pisu pääsee jos sitäkään. On niin halpoja et raaskii heittää roskiin vaiks pissaa ei olekkaan.

Minun mielestä nuo pikkupakettivaipat on hyviä tyuolle 2v:lle joka opettelee kuivaksi. Tai siis on jo oppinut, mutta varalta laitetaan vaippaa ulos ja yöksi. Niissä ei oo mitään joustoa, lapsi muistaa ite ottaa heti herättyään tai sisälle tultuaan tuollaisen vaipan pois.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Siili:

mikä tarjous! kerrolisää.

Toissapäivänä ainakin oli 2pkt/ 19,95, eli pojan käyttämiä maxivaippoja tuli 120kpl.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mä käytän noita pikkupaketteja. Ihan hyviä ollu ku ei tarvita ku öisin ja vain yks pisu pääsee jos sitäkään. On niin halpoja et raaskii heittää roskiin vaiks pissaa ei olekkaan.

miksi kuiva vaippa pitää heittää roskiin?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Jos on repässy sen sivusta auki, milläs paat kiinni, maalarinteipilläkö?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:

En käytä itsekkään samoja kalsareita 2 yötä.