Lidlin työntekijä vastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mem"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No testataampa. Missä päin suomea olet töissä? Oletko ollut kauan? Minkälainen työsopimus? Oletko edennyt johtotehtäviin? Onko mitään luontaisetuja, alennuksia tuotteista? Onko näkynyt paljon myymälävarkaita? Onko sulla lapsia/oletko raskaana vai miten eksyit mammapalstalle? Miksi lidlissä on töissä vain nuoria ihmisiä?

Keski-Suomessa, tarkemmin en kerro. Ollu 1,5 vuotta töissä tuolla. Osa-aikanen sopimus. Paperilla 25h/vko mutta todellisuudessa 35 lähes koko ajan.

Ei alennuksia kaupan tuotteista, jotain luontaisetuja on mutta minusta melko huonot. Oli johonki vakuutusyhtiöön ja isoissa kaupungeissa oli kuntosalille alennusta. En ees muista niitä. En kiinnittäny huomiota kun ei tosiaan ollu mulle mitään.

Kerran minun "uran" aikana oon kohdannu varkaita mutta ne livisti tiehensä.

Mä teen myös vuoropäälikön hommia, eli kai jollainlailla johtotehtävissä.

Mulla on lapsia ja oon täällä joskus tosi kauan sitten alkanu pyöriä. Nyttemmin tosi harvoin kipasen kattomassa mikä meininki.

Ei siellä oo vain nuoria ihmisiä. Ja on jopa lihavia näkyny =D Totta on että keski-ikä on melkosen nuori. Monet myymäläpäälliköt on kolmekymppisiä tai jopa alle. Siihen en osaa sanoa mitään mistä se johtuu, ei ole kukaan koskaan kertonu.

Alkuperäinen kirjoittaja gggäst;29825693:
Lidlissä kannattaa olla johtotehtävissä, silloin saa kiitos-sanan palkakseen: "esimiestä pyydetään kassoille, kiitos".

Juu, tämä on totta. Ja saa myös hienon määrän lisää painetta ja vastuuta kun kaikki vaan pitää ehtiä oli mikä oli.

Mitä paistopisteen tuotetta myydään eniten? Entä toiseksi eniten?

Oletko maistanut uusia BBQ ja grillausjuttuja, joita viimeksi näkyi Lidliin tulleen, mitkä on hyviä ja mitkä pahoja?

Mitä suklaata Lidlissä menee eniten/paljon?

Miksi Lidlissä aina loppuu kaikki tarjoustuotteet alta aikayksikön? Ei kaikilla ole mahdollisuutta heti aamulla mennä kauppaan. Ja miksi ette tilaa niin paljon isoja kokoja että riittäisi varmasti kaikille, esim. leggareita ja sellaisia? Aina on noin kahdet äksällät ja kuudettoista äksässät.

Yhteistyössä