Lidlin kassa esitteli tänään taas tissivakoaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja m1es
Niin, jos samalla hinnalla saa huikean maisemakylppärin lomamajoitukseen tai toimivan mutta ankean kopin, kumman valitset? Olisiko sinulla kuitenkin varaa valita kylpyammeen perusteella....
Noh, jos vaihtoehtona on huippu poreamme tai lasten muovinen amme, on kallistuttava huippuammeeseen koska se toimii. Valitettavasti näitä muovisia ammeita ei voi asentaa tähän kylppäriin, ainakaan vielä, koska ne eivät istu maisemaan ominaisuuksien puolesta. Ehkäpä muutamia muoviammeita Suomesta kuitenkin löytyisi, mitkä täyttäisivät hyvän ammeen vaatimukset, mutta ei ole toistaiseksi tullut vastaan.:unsure:
 
vierailija
Noh, jos vaihtoehtona on huippu poreamme tai lasten muovinen amme, on kallistuttava huippuammeeseen koska se toimii. Valitettavasti näitä muovisia ammeita ei voi asentaa tähän kylppäriin, ainakaan vielä, koska ne eivät istu maisemaan ominaisuuksien puolesta. Ehkäpä muutamia muoviammeita Suomesta kuitenkin löytyisi, mitkä täyttäisivät hyvän ammeen vaatimukset, mutta ei ole toistaiseksi tullut vastaan.
Toimitko itse miesvaltaisessa yhteisössä kylpyammeena, johon miehet voivat tulla putsaamaan kuransa?

Oletko tullut ajatelleeksi, että voisit laajentaa osaamistasi myös hyvännäköisenä vessanpönttönä, jolloin voisit kovasti helpottaa miesten oloa vielä enemmän? :)
 
Toimitko itse miesvaltaisessa yhteisössä kylpyammeena, johon miehet voivat tulla putsaamaan kuransa?

Oletko tullut ajatelleeksi, että voisit laajentaa osaamistasi myös hyvännäköisenä vessanpönttönä, jolloin voisit kovasti helpottaa miesten oloa vielä enemmän?
En, ja toiseenkin kysymykseen en.
Mistä ihmeestä moista keksitkään kysyä?o_O
 
Love was in the air ❤️
Kävin eilen, ei ollut vakoa kellään :(

Seuraavassa kaupassa katseet kohtasi monta kertaa erään naisen kanssa, vaihdettiin sanojakin. Nyt alan pian väsäämään s-postia hänelle, että jos tavattaisiin? Otin rekkarin ylös ja selvitin henkilöllisyyden. Olen kunnian mies, jos ei vastaa, se jää siihen.

Ilmassa oli jotain suurta ❤
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä