Lidlin doussy-huuhteluaine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kp

Vieras
On tosi hyvää hinta-laatusuhteeltaan ja maksaa vaan 1.99 iso pullo. Ostin huvikseni sen putilon, ja kyllä kannatti, pyykki on tosi pehmeää kuin kuivausrummussa ollut ja hyvätuoksuista :) lidlin valmisperunamuussikin oli oikein maittavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
comfort maksaa samanverran ja on raikkaamman tuoksuista mielestäni. lidlissä on aina härän piffiliha tarjouksessa, sitä haen sieltä usein..

Comfort on lähes puolta pienempi pullo ja maksaa aina yli 2 e meilläpäin...

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
comfort maksaa samanverran ja on raikkaamman tuoksuista mielestäni. lidlissä on aina härän piffiliha tarjouksessa, sitä haen sieltä usein..

Mutta comfortilla tulee korppuisia vaatteita, pointti olikin että tuo lidlin aine oikeasti pehmentää pyykin

Alkuperäinen kirjoittaja ---:

ei muuten maksa.. iso pullo perus comforttia maksaa 1.99eur. eriasia ne erikoistuoksuiset.

Mä oon rakastunut siihen Surf:n keltaiseen pesuaineeseen,koska kun sillä pesee niin pyykki tuoksuu ihan mahtavalle laittoi ne sitten ulos kuivumaan tai kuivuriin. Ihan pikkulirun laitan vaan huuhteluainetta ettei se Surf:n tuoksu peity =) mut et pyykki pehmenee

Itsekin ostin lidlistä sitä vihreää dussy huuhteluainetta. Minulla täysin päinvastainen kokemus kuin ap:lla. Haju haisee ihan teolliselle rasvalle tai no en nyt tarkalleen osaa kuvitella sitä hajua muttei sitä kyllä tuoksuvaaksi voi sanoa

Yhteistyössä