LIDL on halpa!

• Viestiketjun aloittaja Kuitti
  • Ensimmäinen viesti
illuusio
Kassalla tulee tosiaan usein ihmeteltyä, että joutuupas sitä vähän maksamaan. Toista se on S- ja K-kaupoissa.
No toi ap:n lista ei vaikuta käytännössä yhtään halvemmalta kuin S-marketin hinnat viimeksi muutama päivä siellä käydessäni, ehkä parikymmentä senttiä eroa olis ollut loppusummassa ja sen takia en puolta kauemmaksi mihinkään lidliin lähde palloilemaan.

• Tykkää
Reactions: aspartaami
No toi ap:n lista ei vaikuta käytännössä yhtään halvemmalta kuin S-marketin hinnat viimeksi muutama päivä siellä käydessäni, ehkä parikymmentä senttiä eroa olis ollut loppusummassa ja sen takia en puolta kauemmaksi mihinkään lidliin lähde palloilemaan.
ja se parikyt senttii tulee siitä kermasta joka on ainoo halvempi tuote..
ja kertokaas paljon maksaa maitolitra lidlissä.

illuusio
ja se parikyt senttii tulee siitä kermasta joka on ainoo halvempi tuote..
ja kertokaas paljon maksaa maitolitra lidlissä.
Joo toi kerma oli ainoa minkä mäkin huomasin mutten ollut varma oliko rainbow kerma 59 vai 69 senttiä s-marketissa, ei enempää kuitenkaan. Kaikki muu samanhintaista, miinus tietysti se että lidlistä ei saa edes bonusta ja niiden myymälät ovat aina pidemmän matkan päässä yleensä kuin lähin ääs-market.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24716064:
ite ostan lidlista hedelmät ja vihannekset- ne on aina parempilaatuisia, kun noi meidän lähi k-supermarketin hevi-osastolla... Tosta meidän lähimmstä lidlistä kyllä saa myös tummaa makaronia ja vaikka mitä... mut olen huomannu, et valikoima vaihtelee jonkinverran myymälöittäin.
meidän lidlissä on aina ihan karseita vihanneksia, siksi en käy siellä juuri ollenkaan.

Kepsis
Nyt kun lueskelin aloituksen uudestaan niin mietin sitä että kun ei ole pakkauskokoja ilmoitettu niin itseasiassa meidän prismasta saa ainakin tuolla hintaa koko setin. ei juurikaan heitä nuo hinnat jos katsotaan minkälaisissa pakkauksissa ostaa.

vier
Mun lähiLidlissä on melko lailla kaikkea mitä tarvin, ainoastaan luomumunat ja luomulihan haen muualta. Esim juustot on halvempia, ja muutkin maitotuotteet joita ostan eli rahka, raejuusto, kerma ja voi.
Vihannekset ovat hyviä ja edullisempia kuin s-kaupassa.

Totta on, että valikoima ei ole yhtä laaja, ja meni jonkun aikaa ennen kuin löysin mieleiset tuotteet. Mutta ruokalasku on pienentynyt.

Meidän käyttämiämme tuotteita ei oo Lidlissä ja ainakaan itse en oo siellä juuri luomutuotteita nähnyt. Eikä noi hinnat niin halvalta vaikuta, tosin itse en osta hirveästi esim. valmisleipää tai kanan reisikoipia. Nyt oli niitä K-kaupassa kyllä 1,5e/1kg.

vier
Meidän käyttämiämme tuotteita ei oo Lidlissä ja ainakaan itse en oo siellä juuri luomutuotteita nähnyt.
Lidlissä on luomutuotteita Biotrend nimen alla. Luomuketsuppi on parasta mitä rahalla saa. Saksassa luomutuotteet on melkein pääosassa, siellä on lähes kaikista tuotteista luomuversio myynnissä. Suomessa ei vielä ole menekkiä niin ei ole niin paljoa valikoimaa.

"nappi"
On edullinen joo. Mutta onko siellä muuta kun jauhelihaa ja kanaa? Perustuotteet siis saa, mutta aina joutuu käymään toisessakin kaupassa lisäksi... Vai oonko mä vaan tyhmä...

66 centimoa maito liiterissä, se halvin, rasvaton :)
Pirkan maito on 67 senttiä. Missään Lidlissä en ole nähnyt täysjyväpastaa (se ei ole sama kuin tumma). Pullamössöpastaa en halua. Leikkeleet on tappavan suolaisia, samoin ne puolivalmistepakasteet. Banaanit oli reippaasti kalliimpia kuin Prismassa (jossa ne on usein 99 senttiä per kilo). Lohen kilohinta oli lähelle kymppiä, kun lähi-K-kaupassa se on alle vitosen. Lidlin valikoima on niin onnettoman pieni, etten voisi edes ajatella ostavani sieltä viikon ruokia. Jotain karkkeja ja suolapähkinöitä sieltä tulee joskus ostettua, mutta siinä se.

tarkka markka
En ole pannut merkille yksikkö hintoja lidlissä!mutta samat ostokset yleensä ostan ja lidlissä saan ne 40-50e hintaan!s-kaupassa/k-kaupassa menee aina 80-100e!lidl on huomattavasti halvempi!niin ja osta suomalaista ruokaa lidlistä.

Yhteistyössä