LIDL on halpa!

• Viestiketjun aloittaja Kuitti
  • Ensimmäinen viesti
Kuitti
- Broilerin koipireisi 1,99e/kg = 2.29e
- Jäävuorisalaatti 1,99e/kg = 0.70e
- Tomaatti 2,49e/kg = 1,13e
- Patonki yrttivoi 1,19e
- Kevyt ruokakerma 0,49e
- Atria Gotler 1,35e
- Pitkäjyväinen riisi 1,09e
- Perunarieskat 1,39e
- Ruispalat 1,49e
- Täytesuklaa mansik.jogurt 1,79e
- Henkselikassi uusio, 0,17e

YHTEENSÄ 13,08 e

"vieras"
Sieltä vaan puuttuu esim. tumma riisi ja tumma makaroni. Itse oisin niitä eilen tarvinut ja täytyi mennä sitten viereiseen alepaan hakemaan kun lidlissä ei ole kuin vaaleita. Puuttuu myös laktoositon maustamaton jogurtti ja eilen oli loppu myös laktoositon ruokakerma.

"Fani"
[QUOTE="vieras";24715646]Sieltä vaan puuttuu esim. tumma riisi ja tumma makaroni. Itse oisin niitä eilen tarvinut ja täytyi mennä sitten viereiseen alepaan hakemaan kun lidlissä ei ole kuin vaaleita. Puuttuu myös laktoositon maustamaton jogurtti ja eilen oli loppu myös laktoositon ruokakerma.[/QUOTE]

no voivoi, eilen oli ruokakerma loppu! ja alepassa ei varmaan mikään tuote lopu ikinä.

Lidl on paras
Kaikki tarvittava löytyy sieltä, aluksi se voi olla vähän hämmentävä. Kaikki ostokset siirretty Lidliin ja säästetty huomattavasti. Ummikoille voisin suositella: vaipat, pesuaineet, shampoot, maito halpaa ja laadukasta.

Laulava Lomittaja
Lidlistä minä käyn meidän talouteen maidot..ja huomaan säästäväni pitkän pennin.Otan aina kaks-kolme "lavaa" (12 prk/"lava")..ne kun säilyy hyvin,ovat uth-tuotetta.

[QUOTE="vieras";24715646]Sieltä vaan puuttuu esim. tumma riisi ja tumma makaroni. Itse oisin niitä eilen tarvinut ja täytyi mennä sitten viereiseen alepaan hakemaan kun lidlissä ei ole kuin vaaleita. Puuttuu myös laktoositon maustamaton jogurtti ja eilen oli loppu myös laktoositon ruokakerma.[/QUOTE]

tummaa makaronia on ollut ainakin vuoden päivät valikoimassa ja tumma riisi ei myynyt niin hyvin,että ois kannattanut pitää valikoimassa..

ite ostan lidlista hedelmät ja vihannekset- ne on aina parempilaatuisia, kun noi meidän lähi k-supermarketin hevi-osastolla... Tosta meidän lähimmstä lidlistä kyllä saa myös tummaa makaronia ja vaikka mitä... mut olen huomannu, et valikoima vaihtelee jonkinverran myymälöittäin.

K-kaupat nyt onkin sikahintaisia. Mutta Lidlistä en kyllä ikinä löydä muuta kun yksittäisiä jogurtteja. Paljon valmisruokia tai puolivalmisteita, joissa paljon e-koodeja. Vihannekset ja hedelmät nahistuneita. Taitaa tosiaan olla myös vähän vähälaktoosisia tuotteita.
Miehen työn takia saadaan koko perhe hyvä s-ryhmän henkilökunta-ale.

Pitää varmaan käydä taas uudestaan Lidlissäkin katselemassa.

"vieras"

Mun mielestä siellä on ainakin tummaa spagettia. Ja olenko nyt hakoteillä, mut mun mielestä siellä on ohrasuurimoita, jotka terveellisempiä ja ekologisempia kuin riisi. Ohrasuurimoista en ole ihan varma..

Yksi Lidlin halpuuden avain on juuri tää, että siellä ei hyllyjä aina täydennetä yhtä nopeasti kuin isossa marketissa. Tosin kyllä muissakin ketjuissa on tyhjää välillä. Ja suppea valikoima (ei kaikkea laktoositonta ym.) on myös edellytys edullisuudelle.

"vieras"
[QUOTE="ähäkutti";24716092]Paskan marjat on. Älkää ihmetelkö jos Suomi menee konkkaan kun ostatte ulkomaan ruokaa.[/QUOTE]

Siellä on ihan samoja suomalaisia tuotteita kuin muuallakin. Ja jotain riisiä tai appelsiineja nyt on hieman haastavaa löytää suomalaisina. Minusta K- ja S-ryhmät ovat kartelleillaan pilanneet suomalaisen kaupan kilpailun. S-ryhmä varsinkin pistää vihaksi. Ne saavat joka kylään kaavoittaa parhaalle paikalle keskelle peltoa jos jonkinmoista automarkettia ja abc:tä ja s-ryhmän edustajistoissa istuu koko kunnanhallitus ja eduskunta. Suunnilleen.

Kepsis
[QUOTE="ähäkutti";24716092]Paskan marjat on. Älkää ihmetelkö jos Suomi menee konkkaan kun ostatte ulkomaan ruokaa.[/QUOTE]

Tämä on itseasiassa aivan väärä luulo. Tästä oli telkkarissa noin vuosi sitten taloustieteilijältä vastine. Parasta on kun ostaa laatu / hintatietoisesti, ei sen mukaan mistä maasta tuote on.

"vieras"
En ole koskaan käynyt Lidlissä ruokaostoksilla. Muutaman kerran olen ollut mukana kun mies on hakenut olutta tms. Jotenkin on vaan semmoinen kuva että siellä on kaikki jotain saksalaista puolivalmistetta ...Tarvis varmaan kuitenkin alkaa käydä sillä meillä menee ruokakauppaan ihan uskomattoman paljon rahaa. Summa pyörii siinä tonnin paikkeilla / kuukausi ja meitä on 2 aik. + 2 teiniä + koira.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24716171]En ole koskaan käynyt Lidlissä ruokaostoksilla. Muutaman kerran olen ollut mukana kun mies on hakenut olutta tms. Jotenkin on vaan semmoinen kuva että siellä on kaikki jotain saksalaista puolivalmistetta ...Tarvis varmaan kuitenkin alkaa käydä sillä meillä menee ruokakauppaan ihan uskomattoman paljon rahaa. Summa pyörii siinä tonnin paikkeilla / kuukausi ja meitä on 2 aik. + 2 teiniä + koira.[/QUOTE]

Mene teidän ostoslistan kanssa, mutta jätä jo listalla hiukan tilaa mielikuvitukselle, jos jokaista tuotetta ei ole valikoimissa tai jos tuotteen tilalla on jokin lähes vastaava.
Kyllä sieltä löytyy hyvin! Ja jos on käynyt esim. 2-5 vuotta sitten, niin valikoima on suurentunut ja suomalaistunut tosi paljon siitä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24716184]Mene teidän ostoslistan kanssa, mutta jätä jo listalla hiukan tilaa mielikuvitukselle, jos jokaista tuotetta ei ole valikoimissa tai jos tuotteen tilalla on jokin lähes vastaava.
Kyllä sieltä löytyy hyvin! Ja jos on käynyt esim. 2-5 vuotta sitten, niin valikoima on suurentunut ja suomalaistunut tosi paljon siitä.[/QUOTE]

Täytyy varmaan käväistä. Ehkäpä olen vaan turhaan ennakkoluuloinen. Lidliä ei ole meidän paikkakunnalla mutta työmatkan varrella kyllä.

Yhteistyössä