Liberovaippojen merkit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kannattaako kerätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kannattaako kerätä

Vieras
Tietääkö joku, mitä Liberovaippapakettien pupukuvilla saa. Liberovaippojen sivuilta en löytänyt tietoa, koska en muista tunnuksiani. Onko tällä hetkellä minkäänlaista kampanjaa menossa?

Sieltä saa leikkimaton, käsinuken, pinnasängyn pehmusteen tai yöhaalarin, jossa kuulemma koko pitää valita reippaasti yläkanttiin kun ovat niin pieniä. Me ollaan merkeillä "ostettu" seleikkimatto ja käsinukke, ihan kivoja olivat. Nyt odottelen josko valikoima vaihtuisi... En tiedä kuinka usein tuotteet muuttuu, noi on ainakin olleet jo vuoden....

Mun mielestä noi jutut olivat parempia aikaisemmin, kun tuli kotiin postia että niin ja niin monella merkilla voit ostaa sen ja sen. Mun mielestä silloin oli paremmat jutut, kuten ihana collegepuku.

Tässä uudistuneessa systeemissä olen hommannut tuon leikkimaton, ihan jees alusta on lattialle. Odottelen myös että valikoima vaihtuisi...

Liity kerhoon vaikka netissä www.liberovaipat.fi ja saat kotiin postissa kirjekuoria. Sitten niissä kuorissa postittelet sinne niitä merkkejä (pitää maksaa itse postimaksu), ne näkyy sitten kerhosivuillasi pistekaupassa ja voit niillä shoppailla. Ihan kätevää.

Yhteistyössä