Liberon vaipat palautukseen,vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti85

Vieras
Niin, ostin muutama päivä sitten liberon vaippapaketin. Nyt kun aukasin, niin huomasin että mitään kuvioita ei ole vaippoihin painettu, siis ihan valkoisia vaippoja ovat kaikki. Ja myöskään libero koodia ei ole painettu paketin kylkeen. Pitäskö nuo sitten nyt laittaa palautukseen vai ei? Antaiskohan ne vaikka 2pkt mulle "korvaukseksi" vai käytänkö nyt nuo vaipat ihan vaan loppuun... muuten kaikki ok vaippojen suhteen...

Kokemuksia palautuksista?

Syy kuvioinnin erilaisuuteen
Tehdas, joka tavallisesti tekee loistavaa työtä valmistaessaan Libero-vaippojen painetun ulkopinnan, ei tällä hetkellä pysty tekemään Liberon tavallisia painatuksia. Näin ollen vaipan ulkopinta on joko valkoinen tai siinä on normaalista poikkeava kuvio. Mutta tämä koskee siis vain ulkopinnan kuviointia, itse vaipat valmistetaan täsmälleen tavalliseen tapaan, ja niiden laatu on omalta ja vauvasi kannalta se, johon olet tottunut.

tästä tuli mulle spostia. Ota liberoon yhteyttä saat pisteet tuplana vai triplana. Et saa korvausta, sitä kun ajattelit, eihän niissä käytön kannalta ole vikaa.

Mulle tuli s-postiin liberolta tieto että nyt jonkin aikaa vaipat ovat kokonan valkoisia, ilman kuviota. Eli kyllä ne on ihan laatuvaippoja vaikkei kuviota olekaan, tuskin saat palautettua tuosta syystä..

Yhteistyössä