Liberon ilmaistuotteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Tietääkö kukaan, kuinka kauan liberolta tulee postia kotiin? En tajunnut sitä cd-levyä, mistä täällä oli ollut mainos. Enkä halunnut merkeillä sitä leipoma/askarteluessua enkä niitä lusikoita. Nyt olis merkkejä vaikka kuinka, mutta tuleeko enää mahdollisuutta saada niillä mitään??? Tyttö on sii 1v 7 kk. Sadetakki tuli vasta postitse. Tosi hyvä muuten se.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 17:53 vieras kirjoitti:
Tietääkö kukaan, kuinka kauan liberolta tulee postia kotiin? En tajunnut sitä cd-levyä, mistä täällä oli ollut mainos. Enkä halunnut merkeillä sitä leipoma/askarteluessua enkä niitä lusikoita. Nyt olis merkkejä vaikka kuinka, mutta tuleeko enää mahdollisuutta saada niillä mitään??? Tyttö on sii 1v 7 kk. Sadetakki tuli vasta postitse. Tosi hyvä muuten se.
Se keltainen (?) essu on viimeinen tarjous joka tulee,sitten täytyy vain tiirailla mahdollisia ylimääräisiä kampanjoita.

Mulla olis yksi ylimääräinen levy. Itse tilasin merkeillä ja sit muutamna vko:n päästä ku kävin ostaa vaippoja niin sai kaupan päälle. Jos vaan kiinnostaa.
Ja aika hitaasti joillekkin näköjään tulee ku meillä ei ole ikinä mennyt edes 2vko.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 10:17 Diamanto kirjoitti:
Minkä ikäiselle tulee se essu? Meille ei ole vielä tullut sellaisesta mainosta ja poika on nyt 1 v 3 kk. Kovasti kyllä kiinnostaisi saada sellainen.. =)

Kaverin pojalle tuli, kun hän oli n. 1,5v ja samalla tuli joistain sukista kans keräilylappunen..

libero kerho loppuu lapsen täyttäessä puoltoista vuotta (keltanen askarteluessu siis vika kerhotuote)mutta kampanjoihin saa osallistua(sadevaatteet,cd..)jos vaan merkkejä on.

Hei,

meillä on myös tuo keltainen essu ollut viimeinen ja se on ollut älyttömän hyvä mm. askarrellessa! Mutta kirjoititte jotain kampanjatuotteista....?
Missä niitä mainostetaan? Netissä? Kaupassa? En ole nähnyt ainootakaan ja merkkejäkin olis... Kiitti jos joku valottaa minua tässä jutussa.

liberon omilla sivuilla on maininta jos on voimassa olevia kampanjoita,lisäksi ainakin citymarkeissa on ns.palautuskuoria joihin voi merkit laittaa ja postittaa,ainakin sadevaatekampanja loppui jo,en tiedä on cd vielä voimassa.ja välillä näillä sivuilla mainostettiin tossa yläreunassa liberon jutuista..

pah oon odottanu tuota sadetakkikirjettä, ei sitte vissiin tuukkaa, millä osotteella sinne kerhon sivuille pääsee, onko nyt jotain kampanjaa olis lappuja muttei tuu postia, meille kans sitten tulee se essukirje parin kuukauden päästä ilmeisesti

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 16:25 hanne kirjoitti:
pah oon odottanu tuota sadetakkikirjettä, ei sitte vissiin tuukkaa, millä osotteella sinne kerhon sivuille pääsee, onko nyt jotain kampanjaa olis lappuja muttei tuu postia, meille kans sitten tulee se essukirje parin kuukauden päästä ilmeisesti
Siitä sadetakki kampanjasta ei tullut kirjettä kotiin vaan se oli ilmoitettu vain sivuilla+isommissa kaupoissa oli niitä kirjekuoria ja sehän päättyi jo vuoden vaihteessa.

Yhteistyössä