Liberokerho ja lindexistä lahja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, tuli se kuponki kun poika oli 5½kk. Siinä paketissa oli näytpakkaus housuvaippoja (n.7-8kpl) harmaa läpinäkyvä pussukka mis oli pari libresse-pikkuhousunsuojaa, liberopallo, pieni pullo natusan-kylpyvaahtoa, kirja, kertakäyttöruokalappuja ja sit kuponki millä saa lindexistä sukat kaupan päälle jos ostaa jotain.

Meille tuli toissaviikolla kun tyttö täytti 5kk. Paketissa oli housuvaippoja, kertakäyttö ruokalappuja, Libressejä, kosteuspyyhkeitä, kirja ja esim. sängynreunaan ripustettava katselulelu (vaikee selittää, vähän niin kuin pehmokirjat, mutta sellainen pitkänmallinen juttu). ihan hyvä pakettimun mielestä

Ai, vai saako sen sit ku vauva on 5kk, sit mä en sitä vielä ookkaan saanu ku meidän tyttö on vasta 4kk!? Hitto ku noita seteleitä sun muita tunkee jokapaikasta, naperosta, kappahlista, lorumaalta! Menee jo ihan sekaisin! :|

...tai siis kivahan se on saada ilmasia lahjoja!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Ai, vai saako sen sit ku vauva on 5kk, sit mä en sitä vielä ookkaan saanu ku meidän tyttö on vasta 4kk!? Hitto ku noita seteleitä sun muita tunkee jokapaikasta, naperosta, kappahlista, lorumaalta! Menee jo ihan sekaisin! :|

...tai siis kivahan se on saada ilmasia lahjoja!! :D

Kai sä sen saat kun meet vaan hakemaan. Vai onks se taas automaattisesti kotiin tuleva? Mä sain semmosen millä se tarvi lindexiltä hakea.

Siellä liberon sivuilla lukee että noin puolen vuoden iässä, joten mieki ootin vasta myöhemmin. Ihan mukavia nuo näytteet on ja meillä ainakin lelu oli tosi mieleinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille tuli toissaviikolla kun tyttö täytti 5kk. Paketissa oli housuvaippoja, kertakäyttö ruokalappuja, Libressejä, kosteuspyyhkeitä, kirja ja esim. sängynreunaan ripustettava katselulelu (vaikee selittää, vähän niin kuin pehmokirjat, mutta sellainen pitkänmallinen juttu). ihan hyvä pakettimun mielestä

Samat tavarat saatiin me viime viikolla Mli:n Lindexistä. Hyvä paketti kaiken kaikkiaan.

Yhteistyössä