Libero-merkit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saara

Vieras
Hei!

Miten monta Libero-merkkiä pitää olla että saa niitä lahjoja, ja meneekö ne merkit vanhaksi jonkun tietyn ajan kuluessa, mulla pupumerkkejä kahta eri väriä. Liityin Libero-kerhoon, mutta ei sieltä ole kuulunut mitään, lapsi nyt 8 vk.

Juu...tosiaan merkit vanhenee. Jokunen kuukausi sitten kävi vielä ne merkit joissa poika pukee housuja, mutta nyt uuden kirjeen myötä ne ei enää käykään ja laatikosta niitä vielä löytys :(

Liberolta tulee postia aina, kun lapsesi on tietyn ikäinen. Laitoin tietoa johonkin vanhaan viestiin, minkä ikäisenä mitäkin saa. Ei ollut Liberolta tullut sähköposti enää mulla tallessa, joten en muista niitä ulkoa. Voithan tietysti kysyä myös Liberon asiakaspalvelusta varmistaaksesi asian, koska merkit vanhenee, mutta pupu merkit kelpaa kyllä vielä aikas pitkään, kun vasta hiljan ovat vaihtuneetkin.

mä sain ainakin sen marimekon bodyn vaikka puolet merkeistä oli niitä vanhoja poju-merkkejä ja puolet niitä pupu-merkkejä. Eli kantsii lähettää niitä vanhojakin!

Lukaisin postauksen nähtävästi Vauva-lehden keskustelupalstalta. Alla suora linkki siihen. Viesti löytyy myös haulla libero-sanalla Vauvat-alueesta. Ensimmäisen viestin otsikko on ""Libero-kerhon lahjoista"" ja mainitsemani viesti on 1. sivun viimeisenä. Lähetetty 2.5.

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7100327&t=7100327&appid=&p=&mpage=1&key=libero&language=single&tmode=&smode=&s=#7100327

Meidän muksu on niin pieni, että hänen pakkauksissaan on vain uusia merkkejä. Sen takia en itse tiedä asiasta yhtään mitään.

Olisin tietty voinut kopioida viestin sisällön, mutta ajattelin, että ehkä haluatte nähdä koko ketjun. Alla suora kopio nimimerkin vikli80 viestistä.

""Hei!

Kiitos viestistäsi! Saamamme palautteen perusteella olemme tehneet
päätöksen, että lapsimerkitkin käyvät vielä, eli voit käyttää myös niitä.
Mitään tarkkaa aikarajaa lapsimerkkien hyväksymiselle ei ole annettu, vaan
ne käyvät toistaiseksi. Käytä silti lapsimerkit mahdollisimman pian, sillä
ne ovat jäämässä pois. Merkit ovat lapsikohtaisia.

Pupumerkit ovat tulleet sekä housu- että teippivaippoihin viime
kesällä/syksyllä, ja noin 95% kauppojen vaipoista on jo näitä pupu-vaippoja.
Vaippamme ovat uudistuneet ja haluamme saada palautetta pupu-vaippojen
käyttäjiltä, sen vuoksi merkki on uudistunut.

Ystävällisin terveisin,
Libero kuluttajapalvelu""

Kaikki merkit käyvät vielä Liberolle. Vk:lla 18 laitoin sähköpostilla liberon asiakaspalveluun kyselyn kelpaavatko vanhat pojan kuvalla varustetut libbe-merkit vielä. Vastaus oli kyllä kelpaavat.

Yhteistyössä