LIBERO KLUBIN KOODIT JOILLA PUSSILAKANASETTI.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja waaka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

waaka

Aktiivinen jäsen
08.07.2008
2 200
0
36
Raisio
nyt mua nakertaa ja ihan oikeasti!!!

löysin kaapista ennen joulua 2009 ostetun libero vaippapaketin up&go josta löytyy tuo kyseinen koodi sisältä, avasin paketin ja yritin syöttää koodia tuonne libero palkitsee sivustolle, kilin viikset toiminu kone herjasi hetken mietittyään että "Koodi on jo käytetty". Otin sitten tänään ostetun vaippapaketin ja avasin sen myös äsken, syötin siitä koodin niin taas sama, "koodi on jo käytetty" !!! miten tämmönen voipi olla mahollista? ei mulla oo mikään hengenhätä saaha niitä lahjoja,mutta kivaa se silti ois. Eniten mua potuttaa tämmene että sikana mainostetaan jollain tollasella ja houketellaan ostamaan vaippoja,sitteku syötät koodeja ni ei pelaakkaan.
Niin ja käytin konetta kiinni, ja kirjauduin sieltä ulos tuon eka kerran jälkeen. Mutta eipä pelannu toisellakaan kertaa. argh!!! :kieh:
ja mainittakoon vielä,että luin ohjeista kaikki tiedot, mitä vaipoja pitää olla jne.

Mä vähän veikkaan et jotkut arvailee niitä koodeja sattumalta. Muuttaa vaan muutamaa merkkiä jostain tietämästään koodista ja testaa tärppääkö. :headwall:

Missä ne koodit on siinä paketissa?Jos ne on ihan suoraan näkyvillä joku on voinut kaupassa ottaa niitä paperille :/ Olihan silloin Floora keräyksen aikanan monikin nähnyt urpot kurkkimassa kansien alle :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Missä ne koodit on siinä paketissa?Jos ne on ihan suoraan näkyvillä joku on voinut kaupassa ottaa niitä paperille :/ Olihan silloin Floora keräyksen aikanan monikin nähnyt urpot kurkkimassa kansien alle :headwall:

Ei ole päällä, paketti pitää avata ennen kuin sen koodin saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Mä vähän veikkaan et jotkut arvailee niitä koodeja sattumalta. Muuttaa vaan muutamaa merkkiä jostain tietämästään koodista ja testaa tärppääkö. :headwall:

Tätä mäkin veikkaan.

Mut sittehän luulis että liberolla ehkä pystyvät näkemään että kuka on tuon koodin jo aiemmin syöttänyt....

no ei ois kyllä mikkään ihime ku mammat hullunkiilto silimissä näpyttelee miljoonia koodeja jotta saisivat "ilimatteeksi" tavaraa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja min:

Tätä mäkin veikkaan.

Mut sittehän luulis että liberolla ehkä pystyvät näkemään että kuka on tuon koodin jo aiemmin syöttänyt....

tuskin ne tulee kotia kyttäämään että missä se sun vaippapaketti oikein on, ja mistä oot ostanu jne. Minen ainakkaa säilyttele mittää kauppakuitteja jos ei oo ostanu jotaki tärkeää jonka voi vaihtaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
tuskin ne tulee kotia kyttäämään että missä se sun vaippapaketti oikein on, ja mistä oot ostanu jne. Minen ainakkaa säilyttele mittää kauppakuitteja jos ei oo ostanu jotaki tärkeää jonka voi vaihtaa :)

Varmaan sitä tarkoitti, että voi sitten katsoa, jos se toinen koodin käyttäjä on "tilannut" huomattavan määrän niitä pussilakanasettejä, tai koodien syöttömäärä ja nopeus, tai peräkkäiset koodit, antavat aihetta epäillä vilppiä.

Kyllä pitää olla hyvä tuuri, että arvaamalla noita koodeja keksii.
Mulla kerran repesi paketti sen koodin kohdalta niin, että kahdesta numerosta/kirjaimesta ei saanut selvää. Yritin sitten arvailla noita, mutta ei onnistunut. En jaksanut kuitenkaan alkaa kaikkia aakkosia ja numeroita käymään läpi :)

Alkuperäinen kirjoittaja waaka:

Varmaan sitä tarkoitti, että voi sitten katsoa, jos se toinen koodin käyttäjä on "tilannut" huomattavan määrän niitä pussilakanasettejä, tai koodien syöttömäärä ja nopeus, tai peräkkäiset koodit, antavat aihetta epäillä vilppiä.

nii joo :D

Yhteistyössä