Libero-kerhon tuotteet pettymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jeeka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jeeka

Jäsen
15.10.2006
562
0
16
Tänään pääsin kirjautumaan Libero-kerhon sivulle ja näin mitä tuotteita olisi tarjolla. Totesin, että nehän on kaikki ihan pienille vauvoille sopivia yöpukua lukuunottamatta. Oma vauvani on melkein 8 kk, eikä häntä kiinnosta enää puuha-alustat tai pinnasänkyyn kiinnitettävät lelut. Liikkuva lapsi ei viihdy minkään alustan päällä ja juuri pesin oman puuhamattomme ja aion laittaa myyntiin. Esikoinen sai sieltä mm BabyBjörn askarteluessun ja Marimekko-vaatteita. Nyt on tarjolla meille ihan turhia tavaroita. Olen aivan turhaan säästänyt pupumerkkejä. Enkä ole Liberoita ostanut vartavasten merkkien takia, mut sattuvat muuten sopimaan. Esikoinen niitä käyttää yövaippana ja kuopus ei käytä ollenkaan, mut silti olisi merkkejä vaikka kaikkiin tuotteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Serendipity:
nehän nyt onki vain bonuksia eikä niitä ole pakko ottaa. mie olin tyytyväinen kaikkiin mitä sieltä sillon aikoinaan tuli.

sehän siinä onkin kun aiemmin tuli hyvät lahjat ja nyt siellä o tarjolla ihan tyhmiä lahjoja...

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
sinne olis oikein mukava päästä ensin kirjautumaan sisään.. :headwall: |O

ei huoli salasanaa mutta hakee kyllä vanhoista tiedoista nimet sun muut...eikä tullu sähköpostiin sitä salasanaa...ku ajattelin jos e onki joku muu kun mitä yritin...ja ainakin oikee osote oli kun haki noi nimi tiedot sillä sposti osotteella...

ärsyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja Serendipity:
nehän nyt onki vain bonuksia eikä niitä ole pakko ottaa. mie olin tyytyväinen kaikkiin mitä sieltä sillon aikoinaan tuli.

Juu ei ole pakko ottaa ja kuten jo sanoinkin, en ole ostanut vaippoja merkkien takia, mut silti ihmetyttää, et jäsenyys on kahteen ikävuoteen asti ja sit on tarjolla vain pikkuvauvojen tavaroita. Esikoinen syntyi 05 ja hän on saanut paljon parempia tavaroita sieltä ja ne olivat ikäkauteen sopivia. Kohta on varmaan huuto.netissä useampi käyttämätön puuhamatto tai pinnasänkyyn kiinnitettävä peili kaupan halvalla :)

Niin ja vaikka vaavi ois vastasyntynyt, niin menee siinä useampi kuukausi, että saat merkit kasaan, jos niitä ei ennestään satu olemaan jemmassa. Äkkiä on kasvanut kyseisten tuotteitten ohi ennenku on tarvittavat merkit kasassa...

2 vuotta sitten sai kivoja Lego-vaatteita 12 merkillä, nyt niitä tarvitaan 20 eikä ainakaan paremmalta haalari näytä.

Ja kilpailut odottaville äideille pelkästään?!
6 kk paketin saa vain, jos ei oo vielä täyttäny 6 kk... Sekin meni sivu suun 7,5 kk aikana, jona kerho ei oo meen osalta toiminut mitenkään tai tuli sieltä liittymislahjaksi sammakko... Syvältä koko kerho!

Mulle myös kerholahjat pettymys kun tyttö on jo 10kk..
Merkkejä olis vaikka kuinka kun meillä nuo liberot istuu tytölle parhaiten.
Mä eilen temppuilin myös tuon kirjautumisen kanssa ja lopulta pääsin sisään. Sieltä kun tuli se lappu jossa tiedotettiin kerhon siirtymisestä sähköiseen muotoon niin siinä oli se tunnusluku jolla pääsi päivittämään omia tietoja. Sitten vastauksena tuli viesti josta piti klikata siinä olevaa osoitetta tunnusten aktivoimiseksi. Ja sitten ne vasta toimi..

Pistäkää palautetta menemään, niin voi joskus tulla korjaustakin. Silloin kun oli se askartelu/ruokailuessu, purnasin, että se tulee aivan liian myöhäisessä vaiheessa, ainakin meillä sille olisi ollut kunnolla käyttöä vähän alle vuoden vanhana syömään opetellessa.

Vaihtoivathan ne sen Bartoldy kirjankin johonkin toiseen, kun saajat valittivat siitä. Se kirja on kyllä ollut meidän lasten suuressa suosiossa, heistä on hauska löytää sieltä kaikkia tyhmiä juttuja.

Meillä tuo "vauva" on jo miletin 1v4kk ja hänelle ei tosiaan niissä ollut mitään sopivaa. Tuo käsilelu ja yöpuku meillä on jo kerättynä eikä meilläkään tosin millekään puuhamatolle tai pinnislelulle mitään tarvetta ole! Toivottavasti lisäisivät sinne fiksumpiakin tuotteita. Aiemmin meilläkin on tilattuna marmekon raidalliset housut, paita ja body, sekä baby björnin askartelu/ruokaessu. Nämä siis tällä lapsella (06) ja esikoisen (04) ajalta legon body, paita ja housut sekä libero sukat ja tuo askartelu/ruokaessu.

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
silloin aikoinaan eli n 10v sitten sai kerätä marimekon pussilakanan 120X 150 ja hyvä unihaalarikin sieltä tuli koko n 90cm
Meillekin tuli tuo haalari (keltainen, missä oli vauvankuva rivi pystyssä rinnassa), taisi olla ensimmäinen juttu mikä tuli ja lapsella oli varmaan ikää jotain 3-5 kk, käytti kuitenkin enintään 60 cm vaatteita. Mutta se oli hyvää vanhaa Tutta-laatua, kesti hyvin vuosien käytön kolmella lapsella. Mutta kyllä minä katselin, että mikä jättihaalari meidän vauvalle... Silloinhan ne tuotteet tuli kalenterin mukaan, ei mitenkään lapsen iän mukaan jaoteltuna. Lakanat tuli otettua rahana, silloin oli sellainenkin vaihtoehto, muistaakseni silloin sai 20 mk tuotteen sijasta.

Laitoin muuten liberolle palautetta uudesta kerhosta, kannattaa tehdä muidenkin niin jos vaikka saataisiin jotain hyvää aikaann

Huomasin myös että vaikka kerho on 2v asti, niin merkkejä saa lähettää vain siihen kun lapsi on 1v6kk.. Eli vähän tökkii kyllä koko kerho!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
silloin aikoinaan eli n 10v sitten sai kerätä marimekon pussilakanan 120X 150 ja hyvä unihaalarikin sieltä tuli koko n 90cm
Meillekin tuli tuo haalari (keltainen, missä oli vauvankuva rivi pystyssä rinnassa), taisi olla ensimmäinen juttu mikä tuli ja lapsella oli varmaan ikää jotain 3-5 kk, käytti kuitenkin enintään 60 cm vaatteita. Mutta se oli hyvää vanhaa Tutta-laatua, kesti hyvin vuosien käytön kolmella lapsella. Mutta kyllä minä katselin, että mikä jättihaalari meidän vauvalle... Silloinhan ne tuotteet tuli kalenterin mukaan, ei mitenkään lapsen iän mukaan jaoteltuna. Lakanat tuli otettua rahana, silloin oli sellainenkin vaihtoehto, muistaakseni silloin sai 20 mk tuotteen sijasta.

Mä keräsin silloin kans merkit ja sain 2xlakanapakkaukset. Ne on vieläkin käytössä sukulaisilla ja tosi hyvää materiaalia onkin. Ne haalarit tais olla meilläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Että näin:

Mä keräsin silloin kans merkit ja sain 2xlakanapakkaukset. Ne on vieläkin käytössä sukulaisilla ja tosi hyvää materiaalia onkin. Ne haalarit tais olla meilläkin.

Meilläkin muuten nuo lakanat on, tuttava perheeltä sain silloin suoraan itselleni säästöön, heillä kun ei tarvetta niinlle olleet ja minä sain kaikki keräys lahjat.

Sillon taisi muuten olla niin että kalenteri postitettiin kaikille ja kaikki halukkaat saivat lahjat kerätä vaikkei kerhoon kuuluneetkaan. Olikos näin vai musitanko ihan väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:

Meilläkin muuten nuo lakanat on, tuttava perheeltä sain silloin suoraan itselleni säästöön, heillä kun ei tarvetta niinlle olleet ja minä sain kaikki keräys lahjat.

Sillon taisi muuten olla niin että kalenteri postitettiin kaikille ja kaikki halukkaat saivat lahjat kerätä vaikkei kerhoon kuuluneetkaan. Olikos näin vai musitanko ihan väärin?

Eikö siihen kuoreen vaan laitettu tietty määrä merkkejä ja sillä sipuli. Sitten vaan odoteltiin pakettia, eikä tarvinu maksaa mitään lisukkeita. Eikä siinä muistaakseni ollut mitään rekisteröitymispakkoa.

vanhassa vara parempi, näyttäs olevan taas.
Mä en ole mokomasta kerhosta saanut kun aloituslahjana sammakkolelun ja kaksi kertaa vaippanäytteitä.
Ei edes ohjeita merkkien keräilyyn ole tullut ennen tätä sähköistä kerhoa.
Puolivuotis-lahjakassikin jäi saamatta kun eivät lähettäneet sitä lahjaseteliä.. On kyllä tosi epäoikeudenmukanen kerho. pöh :|

Alkuperäinen kirjoittaja iitukka:
vanhassa vara parempi, näyttäs olevan taas.
Mä en ole mokomasta kerhosta saanut kun aloituslahjana sammakkolelun ja kaksi kertaa vaippanäytteitä.
Ei edes ohjeita merkkien keräilyyn ole tullut ennen tätä sähköistä kerhoa.
Puolivuotis-lahjakassikin jäi saamatta kun eivät lähettäneet sitä lahjaseteliä.. On kyllä tosi epäoikeudenmukanen kerho. pöh :|

Se seteli on ihan uusi juttu, tullut tämän sähköisen kerhon myötä.. Mekin siis tipahdettiin kaikest hyvästä pois kun kerho alkoi uudistumaan v05

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:

Eikö siihen kuoreen vaan laitettu tietty määrä merkkejä ja sillä sipuli. Sitten vaan odoteltiin pakettia, eikä tarvinu maksaa mitään lisukkeita. Eikä siinä muistaakseni ollut mitään rekisteröitymispakkoa.

Joo mun mielestä juuri niin. Posti maksu piti itse maksaa lähettäessä, mutta silloin ne postimerkit ei mitään maksanutkaan.. ja montaa merkkiä lahjoihinkaan tarvinnut

Yhteistyössä