Lg vai bosch?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Molemmat on hyviä merkkejä. Jos ostat suoravetomoottorisen LG:n, saat pitkän takuun moottorille. Suoravetomoottori ei tarvitse sähköä johtavia hiiliä eikä remmiä, joten se kestää kauemmin, kuin tavallinen moottori.

LG on ainoa suoravetomoottoreita tekevä kodinkonemerkki tällä hetkellä. Toki siltä löytyy tavallisellakin moottorilla varustettuja koneita, jollainen Boschinkin kone on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Bosch on parempi = kestävämpi merkki. Jos itselleni ostaisin niin ostaisin Mielen, se on kaikista kestävin.

Minäkin jos rahaa olisi, mutta nyt kilpailevat nämä keskenään :)

Sitten ota se bosch, niissä Lg:n tuotteissa on paljon ongelmia ja tuntuu ettei huoltokaan tökkimättä pelaa.

Meillä on LG 8kg kone. Suoravetonsa ansiosta tosi hiljainen käyntiääni. Aika herkkä ton linkouksen kanssa , eli jos on vaikka tyyny ja peitto koneessa , niin helposti lopettaa linkoamisen ja pyykki pitää järjestää uudelleen. Puhtaaksi pesee ja löytyy pikaohjelmiakin.

Bosch on parempi = kestävämpi merkki. Jos itselleni ostaisin niin ostaisin Mielen, se on kaikista kestävin.

Sitten ota se bosch, niissä Lg:n tuotteissa on paljon ongelmia ja tuntuu ettei huoltokaan tökkimättä pelaa.

Mitä ongelmia?

Mun tuttu on jo useamman vuoden ollut LG:hen tyytyväinen.

Toki luulisi Boschin olevan hyvä kone, itse olen tosi tyytyväinen Siemensiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kikkakolmonen:

Mitä ongelmia?

Mun tuttu on jo useamman vuoden ollut LG:hen tyytyväinen.

Toki luulisi Boschin olevan hyvä kone, itse olen tosi tyytyväinen Siemensiin.
Tutuilta löytyy Lg:n tuotteita ja ongelmia on ollut tv:ssä + hellassa, hellassa vaikka sammutti virrat levyt jäi päälle. Tuli aika hätä kun levyt pohotti täysiä, onneksi huomattiin muuten olisi ollut ainekset pahempaankin. Sulakkaeet irroittamalla vasta sammui. Kävi huollossa ja ongelmat jatkui.. Jotain muitakin koneita oli missä vikaa mutta tarkemmin en enää niistä muista.

Minä hakisin Mielen jonkin poistumassa olevan mallin halvalla jostain toisesta kaupasta. Uusien mallien tullessa vanhempia myydään tosi edullisesti pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Nimenomaan näin.
Meillä nyt kaikki laitteet LG ja hyviä on ollut. Tulevaan taloomme otetaan joko Bosch tai Miele.

Aika kovia asiantuntijalausuntoja tulee, vaikka mitään näyttöä ei ole. Laittakaa nyt ihmiset jotain faktaa peliin, eikä ainoastaan tutuntutun mustatuntuu mututuntuma-hommaa siitä, mikä on kestävä ja mikä ei.

Suurin ero Lg:ssä (ent.Gold Star) suoraveto ja Bosch/Siemensissä hihnaveto.Valintaan helpottavia osoitteita kuluttajille.esim.http://www.kuluttaja.fi/fi-FI/ostajan-oppaat/pyykinpesukoneet/
Tuosta vertailu pohjaa.Kaikilla pesee pyykit samalla lailla ,mutta huuhtelu tuloksissa,äänekkyydessä ja linkouksen jäännöskosteuksissa on eroa.Nykyään kotitalouksien koneiden kestävyys on samaa tasoa samassa hintaluokassa ja useassa eri merkissä on samat sisuskalut.Miele on hintava, mutta samalla lailla niitäkin on huolettu.

Meillä LG suoravetomoottorinen kone ollu nyt 5 vuotta ja koko ajan ollaan sen kans takuttu. On erittäin kranttu pesuaineista. Kävin läpi kaikki mahdolliset pesuaineet, mitä markkinoilta löytyy. Sillä voi pestä vain aineella, jossa ei ole niitä täyteaineita ja/tai saippuaa, muuten tulee 'paskarantuja' puhtaaseen pyykkiin. Erittäin ärsyttävää! Enkä kyllä voi hiljaiseksikaan konetta kiittää.

Aikanani koneesta valitin myyvälle liikkeelle, pesivät kätensä koko jutusta ja käskivät ottaa maahantuojaan yhteyttä. No, otin yhteyttä ja he olivat sitä mieltä, että ne on nämä nykyajan pesuaineet niin huonoja, mutta että koneessahan se vika ei ole. Olin ihan että :O
Käskivät juurikin silloin koittaa muita mahdollisia pesuaineita, kuin mitä olimme siihen mennessä käyttäneet. Olin LIIAN kiltti ja vain tyydyin vastaukseen ja rupesin siihen pesuaineralliin...

Räjäyttäisin koko vehkeen, jos olis varaa hakee uus kone tilalle!!
En IKINÄ ENÄÄ osta mitään LG:n konetta!!!!!!!!!!!!!!!