LG:n imuri!!se uusin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
oioi..ostin itelleni imurin.uuden semmoisen kun toi vanha alkaa hajoilemaan,sinisellä jeesusteipillä tunattu pahaltahaiseva imusisko pääs kaapinperälle.
kotiimme tuli uusi,pussiton LG:n imuri.Hobbarista ostin :D
on tosi hyvä.
se mikä ihmetytti suuresti oli "kestopussi",siis tyhjennettävä,kankainen pölypussi jonka voi sitten koneessa pestä!! :laugh:

jos joku on uutta imuria hankkimassa niin knadee toi lg katsastaa,makso vielä vähän alle satasen!

Hyvä että on hyvä. Minä kun siivoilen noita lomamökkejä niin törmäsinpä kerran kerrassaan mainioon PÖLYNimuriin... Olikohan joku obh nordica, todellinen pölynimuri, nimittäin imu niin surkea että se ei todellakaan imenyt muuta kuin kevyttä pölyä! :headwall: Tais kyllä olla jotain vikaa siinä, eihän nyt muuten noin surkeaa voi olla.. :whistle:

Varmaan on tullut jo uudempiakin malleja, joten vanhoja malleja ei luonnollisestikkaan toinna ostaa koska niissä saattaa ilmetä vikaa. Meilläkin on jo puoli vuotta vanha volta, vaihtoon raukka joutaisi vaikka vikaakaan ei ole. :D

Mutta siis tuosta pussittomuudesta, ajattelin kumminkin väsätä voltaani kestopussin kun ei ole kovinkaan hankala toimenpide. Tosin noita pusseja saa aika halvalla, että en tiedä tointaako. :D

ei siin mitää mallinunmeroita oo..taitaapi olla markkinoiden ainoo lg imuri?
tossa tuli kestopussi muuten mukana..en oo tosin vielä kokeillu.
pussittomuudessa on se ainoo huono puoli että e suodatin pitää putsata tosi usein..muuten ei imuri vedä

Voipi sitten olla sama imuri jota yksi päivä hobbarista katsoin.Enää ei näytä siellä olevan:(
Siinä imurissa pystyi käyttämään pussia sekä olla käyttämättä.Ja hinta oli 99e

LG:n pölypussittomassa imurissa on kaksoissäiliö, jonka vuoksi voit halutessasi käyttää siinä kyseisiä LG TB-36 -pölypusseja. Pakkaus sisältää 5 pussia.

Pusseja on vielä myynnissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voipi sitten olla sama imuri jota yksi päivä hobbarista katsoin.Enää ei näytä siellä olevan:(
Siinä imurissa pystyi käyttämään pussia sekä olla käyttämättä.Ja hinta oli 99e

juurituo ämyri se oli..ompas menny sitten nopsaan kaupaksi..Ei niitä ollu edes as.palautuksina yhtään kun isäpuolelle käytiin kattomassa :(

mulla on hobbarista ostettu pölypussiton lg imuri, jota en kyllä suosittele. koko ajan saa olla tyhjentämässä suodatinta ja putki hajosi melkeenpä heti alkumetreillä

Alkuperäinen kirjoittaja mullasurkee:
mulla on hobbarista ostettu pölypussiton lg imuri, jota en kyllä suosittele. koko ajan saa olla tyhjentämässä suodatinta ja putki hajosi melkeenpä heti alkumetreillä

hmm..onkohan sulla joku maanantai kappale? :(
tai no,voihan se olla että toi munkin sanoo kohta tenän kun oon sitä niin kehunu *koputtaa puuta*

Yhteistyössä