levoton 5kk lapsonen

onko jottain mukavia vinkkejä miten saada 5 kk poika nukkuu päikkärit, nukkuu kerran kuussa 3h päikkärei tai silloin kun on vieraita....muuten ei nuku kun yhden tunnin ja toisen puolen tunnin pätkän.....ja sittenhän siinä käy niin että huutaa jo väsymystäkin....yöt nukkuu suht hyvin 20.30-6, mut on tosi levottomiakin öitä kun pitää kohnata koko sänky ja opetella liikkumaan.....kuvittelen vaan itse lepääväni joskus päivällä kun poika unilla, mutta se on vain kuvitelmaa......
 
just sain minun neitin 5kk, päikkäreille sisälle..olikin työvoitto! Yleensä nukkuu aamupäivisin 2 tai3:kin tuntia ulkona vaunuissa, mutta jos päivärytmi muuttuu, niin neiti on niin levoton kun olla ja voi. :|
 
Tervetuloa joukkoon.. :whistle: :ashamed:
meillä, nyt 7kk, tyttö nukkuu harvoin yli puolen tunnin päikkäreitä. Niitä menee päivässä 2-3. Joskus tosi kauan aikaa sitten nukkui yhdet pitkät päikkärit päivässä, nykyään ei välttämättä. Aluksi mua ketutti silmittömästi koska olin aatellut ite levätä. Oli oikeesti pakko ottaa asenne "tää ei nuku koskaan..", sillä mä sit pärjäsin :)

Kiitä onneasi että saat sentään suurimman osan yöstä nukkua, kaikki ei saa sitäkään :)
 

Yhteistyössä