Levolac

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselen...

Vieras
Annoin 4v tytölle Levolacia aamulla, kun vatsa on ollut jo monta päivää kovalla.
Jonkin ajan päästä hänelle tuli huono olo, oksetti kuulemma. Mut ei mitään loppujen lopuksi kuitenkaan tullut. Toivottavasti ei kuitenkaan mitään vatsatautia ole!! :(
Aiheuttaako siis Levolac huonoa oloa??
Onko kellään kokemusta...

Kyllä mulle on joskus tuosta tullut tosi huono olo vaikka olis ihan annostusohjetta noudattanut. Kannattaa sekoittaa se levolac mehuun tai muuhun ja juoda sen kanssa niin ei niin helposti tule tota huonoa oloa ja muutenkin on kyllä aika järkyn makusta jos ei sekota mihinkään sitä vaan ottaa vasta sen jälkeen juomista. Noissa annostusohjeissa on tosi suuret ne määrät ja itse olen huomannu että puolet siitä suositellusta määrästä riittää kyllä ihan hyvin ja parin tunnin päästä vatsa jo toimii. Joskus kun olen ottanut sen kaiken 30ml niin on koko päivän maha sit ollu ihan löysällä ja juoksettanu vessassa.

Meidän tytölle tulee siitä huono olo. Viimeksi eilen annoin Levolacia illalla ja yöllä valitteli mahakipua ja huonoa oloa taas kerran. Samoin on ollut ennenkin Levolacista.

No huh, toivottavasti tuli tuosta lääkkeestä, eikä ole mitään mahatautia :/
Ja Levolac on sairaan pahan makuista, yök. Mut tyttö vaan tuumi, että täähän onkin hyvää :)

Yhteistyössä