Leville vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Eli siis, meillä olisi mahdollisuus lähteä leville vielä ennen vuoden vaihdetta. Meillä on 2kk ikäinen vauva. Joten mietin että onko siellä mitä aktiviteetteja noin pienen vauvan kanssa?? Emme ole ikinä olleet siellä päin. Varsinkin jos ulkona on kova pakkanen. Haluaisin tietää mielipiteitä onko järkevää lähteä vai ei?

Mitähän aktiviteetteja sinä 2 kuukauden ikäiselle vauvalle etsit?? Huono siellä on vauvan kanssa liikkua kovalla pakkasella kun joka paikkaan pitää kulkea ulkokautta ovat eri rakennuksia jos johonkin menet. Odota pari vuotta ja mene sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja monasti käynyt;22660206:
Mitähän aktiviteetteja sinä 2 kuukauden ikäiselle vauvalle etsit?? Huono siellä on vauvan kanssa liikkua kovalla pakkasella kun joka paikkaan pitää kulkea ulkokautta ovat eri rakennuksia jos johonkin menet. Odota pari vuotta ja mene sitten.

ja en tietenkään vauvalle mitään.. tyhmäkö sä oot.. vaan koko perheelle..

on varmasti jotain nähtävää ja ulkoilu, eihän sitä kovin kummosia voikaan. oltiin luostolla kun vauva oli tosin n. 5 kk. käytiin käveleen ametistikaivoksella ja syömässä ja vähän ajeleen.

Onhan siellä se uusittu kylpylä, sit voi käydä kattomassa poroja ja haskeja (siis niitä husky vai mikä samperi se koirarotu nyt onkaan :D ), hiihtää, laskea mäkeä. Mutta en siltikään varmaan lähtisi 2kk ikäisen kanssa kun on niin kylmää että pitäis olla ihan vaan sisällä. Tosin jos vaihdatte vuoroa ja käytte 3v:n kanssa vuorotellen ulkoilemassa ja poroja kattomassa.

Kyllä mä lähtisin, kun mun mielestä on kiva, kun ei aina tarvi olla kotona. Olis se mulle loma siltikin vaikka joutusinkin olemaan siellä mökillä vaan sisällä :)

3 vuotiaalle siellä ainakin on toimintakeidas, joka ilmeisesti on kans uusittu joku aika sitten. Joulun ja uuden vuoden aikaan siellä riittääkin yleensä porukkaa :) Pakkasta voi kyllä olla, mutta sama juttuhan se on oikeastaan joka puolella Suomea...

No ite en lähtis, sen tietää et pakkasta on ja se rajottaa sitä liikkumista, enkä mä viittis maksaa siitä et istun neljän seinän sisällä.. : / Mutta kysehän on siitä miten siihen asennoituu, jos susta on ok et saatat istua koko loman siellä mökissä tms. niin mikäs siinä, menoks vaan. :)

Oltiin Ylläksellä, kun poika oli 1,5kk. Nyt melkein 2v. Hyvin meni reissu, pienillä pakkasilla vaunuttelin ja pojan päiväunien aikaan kävin laskettelemassa (oli hieman haastavaa, kun vatsalihakset oli vielä raskauden jäljiltä hukassa). Kovemmilla pakkasilla oli sisällä nyhväämistä, mutta sitä oli kiva tehdä vaihtelun vuoksi muualla kun kotona. Suosittelen siis reissuun lähtöä.

Yhteistyössä