Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Seksi
Leveäperseinen nainen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Pervo, post: 33079783"]</p><p>Edellisen työpaikkani pomolla oli sihteeri, jolla oli todella leveä perse. Hän oli nuori ja kasvoiltaan tosi kaunis. Miehet jostakin syystä eivät häntä mitenkään jahdanneet. Minähän tietenkin päätin kokeilla ja se kävi tosi helposti. Tarjosin kapakassa muutamia drinkkejä ja eikun jatkoille tytön asunnolle.</p><p></p><p>Oli todella upeaa riisua tämä kiimainen nainen, jonka pikkuhousut eivät todellakaan olleet pienet. Mutta niistä löytyi kaunis ja pikkuinen pillu, oikeastaan kaunein mitä olen nähnyt. Ja se perse, se oli upean mallinen, eikä mitenkään läskinen, vaan kiinteää lihaa. Hän suorastaan vapisi ja valui nesteitään. Tyttö antoi tehdä mitä vain ja minähän tein. Levitin hänen mahtavat reitensä ja nuloin vähän pientä, märkää pillua. Tyttö uikutti ja tarttui kulliini ja veti minut päälleen. Pillu oli tosiaan pieni ja kullin työntäminen sen ahtauteen oli niin nautinnollista, että molemmat huusimme. Ja sitten alkoi ratsastus, säälimättä rynkytin pikkuista vittua. Tyttö vain kiljui lisää käski naida aina vain lujemmin. Kauan ei kestänyt, kun selkäni köyristyi ja ruiskutin pillun täyteen.</p><p></p><p>Kohta alkoi seistä uudestaan ja asetin tytön polvilleen ja käskin pyllistää kunnolla. Ja niin hän teki. Voi mikä näky, pikkuiset huulet levisivät vähän. Suuri perse vain korosti pillun pienuutta. Hirveässä kiimassa nousin tytön selkään kuin sonni ja junttasin kyrpäni syvälle vittuun. Se oli niin nautinnollinen tunne, että olin seota. Iso perse läiskähteli ja tyttö kiljui ja puhui rivoja. Se oli sellainen nainti, jota en ikinä unohda. Ahdas pillu ja iso perse olivat sellainen kontrasti, että olen ollut sen jälkeen vähän koukussa leveäperseisiin naisiin. Olen kokeillut muitakin samankaltaisia tapauksia ja minun kokemusteni mukaan kaikilla oli kaunis ja pieni pillu. Mutta ensimmäiseni oli yliveto.</p><p></p><p>Mehän naitiin aina, kun vain oli tilaisuus. Kerran nain häntä jopa työhuoneessani takaapäin. Piti sitten lopettaa, kun pomokin alkoi katsella vähän alta kulmain. Lisäksi tyttö alkoi likistellä julkisilla paikoilla, enkä halunnut oikein seurustelua aloittaa. Mutta eipä hän siitä suuttunut, antaa vieläkin, kun käyn sielläpäin.</p><p></p><p>Noin pitkään piti kirjoittaa, että saan sanotuksi: Leveäperseiset naiset ovat ihania naitavia!</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Pervo, post: 33079783"] Edellisen työpaikkani pomolla oli sihteeri, jolla oli todella leveä perse. Hän oli nuori ja kasvoiltaan tosi kaunis. Miehet jostakin syystä eivät häntä mitenkään jahdanneet. Minähän tietenkin päätin kokeilla ja se kävi tosi helposti. Tarjosin kapakassa muutamia drinkkejä ja eikun jatkoille tytön asunnolle. Oli todella upeaa riisua tämä kiimainen nainen, jonka pikkuhousut eivät todellakaan olleet pienet. Mutta niistä löytyi kaunis ja pikkuinen pillu, oikeastaan kaunein mitä olen nähnyt. Ja se perse, se oli upean mallinen, eikä mitenkään läskinen, vaan kiinteää lihaa. Hän suorastaan vapisi ja valui nesteitään. Tyttö antoi tehdä mitä vain ja minähän tein. Levitin hänen mahtavat reitensä ja nuloin vähän pientä, märkää pillua. Tyttö uikutti ja tarttui kulliini ja veti minut päälleen. Pillu oli tosiaan pieni ja kullin työntäminen sen ahtauteen oli niin nautinnollista, että molemmat huusimme. Ja sitten alkoi ratsastus, säälimättä rynkytin pikkuista vittua. Tyttö vain kiljui lisää käski naida aina vain lujemmin. Kauan ei kestänyt, kun selkäni köyristyi ja ruiskutin pillun täyteen. Kohta alkoi seistä uudestaan ja asetin tytön polvilleen ja käskin pyllistää kunnolla. Ja niin hän teki. Voi mikä näky, pikkuiset huulet levisivät vähän. Suuri perse vain korosti pillun pienuutta. Hirveässä kiimassa nousin tytön selkään kuin sonni ja junttasin kyrpäni syvälle vittuun. Se oli niin nautinnollinen tunne, että olin seota. Iso perse läiskähteli ja tyttö kiljui ja puhui rivoja. Se oli sellainen nainti, jota en ikinä unohda. Ahdas pillu ja iso perse olivat sellainen kontrasti, että olen ollut sen jälkeen vähän koukussa leveäperseisiin naisiin. Olen kokeillut muitakin samankaltaisia tapauksia ja minun kokemusteni mukaan kaikilla oli kaunis ja pieni pillu. Mutta ensimmäiseni oli yliveto. Mehän naitiin aina, kun vain oli tilaisuus. Kerran nain häntä jopa työhuoneessani takaapäin. Piti sitten lopettaa, kun pomokin alkoi katsella vähän alta kulmain. Lisäksi tyttö alkoi likistellä julkisilla paikoilla, enkä halunnut oikein seurustelua aloittaa. Mutta eipä hän siitä suuttunut, antaa vieläkin, kun käyn sielläpäin. Noin pitkään piti kirjoittaa, että saan sanotuksi: Leveäperseiset naiset ovat ihania naitavia! [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Järjestä seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan: 9 9 4
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Salainen suunnitelma paljastui, Islamiin aiottiin järjestää uskonpuhdistus Hollywood- tekniikalla, naisprofeetta olisi esiintynyt Kaaban kiven päällä
Tänään 05:38
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Tänään 01:21
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Tänään 01:07
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Peter Franzén täräyttää suorat sanat Suomesta: ”Ei välitetä paskaakaan”
Eilen 22:59
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
Eilen 21:47
vierailija
7 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Niukat menkat seksin jälkeen
Eilen 19:08
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Putlerin hyökkäys ballistisilla hypersoonisilla ohjuksilla länttä vastaan
Eilen 16:58
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Vain k/b jutut
Eilen 15:16
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Started by vierailija
Tänään 01:07
Luettu: 47
Aihe vapaa
2.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Started by vierailija
Tänään 01:21
Luettu: 35
Aihe vapaa
3.
Salainen suunnitelma paljastui, Islamiin aiottiin järjestää uskonpuhdistus Hollywood- tekniikalla, naisprofeetta olisi esiintynyt Kaaban kiven päällä
Started by vierailija
Luettu: 35
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Toukokuiset 2025
Latest: heltsuli
Tänään 07:02
Lapsen saaminen
3.
Romahduttaako Kiljunen SDP:n kannatuksen?
Latest: Johnny Appleseed
Tänään 06:59
Aihe vapaa
4.
Lähes kaikki huippukokit ovat miehiä ja lähes kaikki koulun keittäjät naisia
Tänään 06:57
Aihe vapaa
5.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
Tänään 06:27
Aihe vapaa
6.
K/B-komposti
Tänään 05:50
Aihe vapaa
7.
Aihe vapaa
8.
Mut bannattin vauvalta, ei voi muuta kuin NAURAA!
Tänään 03:47
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Seksi
Leveäperseinen nainen
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu