Let's go center rajatorppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kanta-asiakkaaksi pääset tulemalla vain paikalle. 39/49?/kk ja kanta-asiakas kortti on vuoden voimassa mutta maksat vain 11 kuukaudesta . Maksu maksetaan 1-3 erässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Ai mikä jäsenyys? Itse olen käynyt sielä jo monta vuotta enkä ole jäsen. Ostanut aina 10 kerran lippuja vaan.

Ei ole jäsenyyksiä. Vaihtoehtoina kuukausikortit, puolenvuodenkortit, vuosikortit, 10- ja 15-kerran kortit sekä kertamaksut. Palveluja koko perheelle. =)

Laitteita ei uusita eikä juuri huolleta, kannattaa siis varmistaa itse, että voiko laitteella turvallisesti treenata. Katto vuotaa useammasta paikasta märemmillä keleillä ja on tenhyt sitä jo pitkään. Kiinteistöhuoltoa laiminlyödään, pihan talvikunnossapito olematonta. Sähköturvallisuusmääräyksiä ei noudateta - laitteita jatkojohtojen päässä hallitsemattomia määriä, palosammuttimet tarkastamatta. Ilmanvaihtohormit näyttää siltä, että niitä ei ole koskaan puhdistettu. Kaiken kukkuraksi toimitusjohtajalle jos puutteista mainitsee, niin vastaukseksi saa lähinnä kettuilua. Lisäksi sali täysin ylihinnoiteltu. Mutta yksi positiivinen asia - tilaa on suht hyvin. Itse en palaa tälle salille enää koskaan, mutta onnea teille, jotka tämän salin valitsette.

Yhteistyössä