Meillä on 2 lasta ja 1 enkelivauva rv 23. Emme saa enempää. Televisio meillä on ja sitä katsotaan. Emme tuomitse ketään. Emme käy suviseuroissa, mutta ry.llä joskus.
kuoli kohtuun..synnytin. Mun kohtu poistettiin.Alkuperäinen kirjoittaja myy:Minullakin enkelivauva joka syntyi viikolla 23 ;( ehtikö teidän vauva elää ollenkaan? Miksi ette saa enempää lapsia?
Siitä on jo vuosia. ikinä en pikku-veikkaa unohda, mutta surun kanssa pystyy elämään. Veikka olisi nyt 10v.Alkuperäinen kirjoittaja -:voi ei ;( pahoitteluni tiedän miltä sinusta tuntuu, itsekkin synnytin vauvan rv 23 ehti elää pienen hetken mutta kuoli sitten syytä ei löytynyt ikinä! kuinka olet jaksanut?
Tuskin. Ei oltas niitä haluttu montaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MUTTA....olisko teillä paljon lapsia, jos kohtua ei olisi poistettu?
sillon ku niitä ns. sääntöjä on tehty ei ollut tietokoneita, joten siksi ne ei ole kiellettyjen listalla...Alkuperäinen kirjoittaja v:Eiks susta muut lestat sano, että et oo oikeasti uskomassa, kun teillä on telkkarikin?
Mä en kyllä oikeesti tajua tuota telkkarikielta, kun tietokone ja netti on samaan aikaan sallittuja.
Telkkarissa on sentään kaikki K18 merkinnät yms. mutta netistä saa ilman rajoitteita vaikka mitä kauheeta.
Uskonto kuin uskonto, vertaan nyt omaani eli ev-lut olen. Ei mullekaan kukaan samaa uskontokuntaa tule sanomaan, että et ole oikeasti uskomassa mihikään,kun et käy jumalanpalveluksessa sunnuntaisin.Alkuperäinen kirjoittaja v:Eiks susta muut lestat sano, että et oo oikeasti uskomassa, kun teillä on telkkarikin?
Mä en kyllä oikeesti tajua tuota telkkarikielta, kun tietokone ja netti on samaan aikaan sallittuja.
Telkkarissa on sentään kaikki K18 merkinnät yms. mutta netistä saa ilman rajoitteita vaikka mitä kauheeta.
ihan vl. Isäni peruja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä lestadiolaisia olet?