Lesbot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zoom!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zoom!

Vieras
Jaa....mitenkä minusta tuntuu että melkein kaikki lesbot joita näkee videoilla, olen tavannut ja jutellut vuosien saatossa jne...käyttävät aina yhdynnässä hieromasauvoja ja muita munan tapaisia leluja homman onnistuvuuden kannalta vai olisiko kuitenkin takana muuta? Kuitenkin taitavat haikailla sitä munaa!!!!!!!

Haloo! Kyllä me lesbot tyydytetään toisemme ajasta ja paikasta riippumatta ilman niitä dildoja. Harvemmin aito lesbo munaa kaipaa. Ai niin dildo ei ole muna vaan seksiväline jolla nainen kiihottaa eroottisia pisteitä. Ei siinä miestä (munaa) kaivata. Ei lesbon kiihotuspisteet sijaitse eri paikassa kuin hetskulla... Kai ymmärrät, että nuo kutsumasi "lesbot" videoilla on kuvattu nimen omaan miehille, eikä siihen liity aito tyttörakkaus kovinkaan paljoa! joten empä laittaisi oppimateriaaliksi, jos haluaa oppia oikeista lesboista jotain.

Olin ulkoovea vaihtamassa talossa missä asui noin 45-50 pieni vaalea nainen.Homma tuli valmiiksi nainen tarjosi kahvit,juteltiin sanoin lähteväni kotiin ja huomenna takaisin on pitkä matka nainen tarjosi sohvaa vastasin mitä miehesi siitä tuumaa ei ole ongelma vastasi nainen.No kun puoliso tuli kotiin olikin 40v vähän isompi nainen,annoin ymmärtää että olen vapaa mies ei ne olleet munan puuteessa yritin kuunnella sohvalta mitä sieltä makuuhuoneesta kuuluu,ja kuvittelin mitä tekevät siinä on minun lesbo kokemus.

ettekö te haluais kokeilla lesbo seksiä sehän vois olla vaikka kuinka jännää jos joku haluu kokeilla niin mä ehkä voisin suostuu riippuu et missä asutte...

[QUOTE="LESBO";8722533]ettekö te haluais kokeilla lesbo seksiä sehän vois olla vaikka kuinka jännää jos joku haluu kokeilla niin mä ehkä voisin suostuu riippuu et missä asutte...[/QUOTE]

valmiina kokeiluun...;-) ihan mukava ajatus....

Yhteistyössä