LESBO paikalla, kysy mitä haluat?

  • Viestiketjun aloittaja lesbo girl
  • Ensimmäinen viesti
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja hetero:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen lesbo:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Mitä mieltä olitte kansanedustaja Oinosen koirajutusta, itse pidin sitä ala-arvoisena
Kömpelöä, ennakkoluuloista, idioottimaista ja moukkamaista, jossa taustalla oli vain yritys loukata. Kaikenlaista p*skaa on keskustelupalstoilla tullut vastaan tietynlaisten heteroiden taholta jo vuosikausia, joten ei tuota jaksa ottaa henkilokohtaisesti. Eniten hallaa sanoja teki kuitenkin omalle maineelleen ja puolueelleen - tuskin edes omassa puolueessa voidaan hänen sanoilleen tämän jälkeen antaa juurikaan painoarvoa.

Itse olen perusuomalaisten jäsen ja kunnallispolitiikko ja häpeän hänen sanontaansa. Kuitenkin olen suvaitsevainen kaikenlaisille seksuaalisille suuntaisuksille ja minua ei häiritse se vaikka joku on hetero, bi, homo tai lesbo. Itse olen hetero.
Eihä se häiritsekään, että kenen kanssa ihmiset seksiä harrastavat, mutta tässä adoptioasiassa on kyseessä lapset, viattomat pienet lapset. Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus äitiin ja isään. Todennäköisesti 20 vuoden kuluttua nuoret luulevat että kaksi naista tai miestä voivat saada vauvan. Ja minkälaisen kuvan maailmasta saavat lapset, jotka kotona näkevät naisten tai miesten keskenään pussailevan? Näkeehän sitä tietysti ulkonakin ja vaikka telkkarissa, mutta omassa kotona...

En näe siinä ongelmaa. Heille on vain selvitettävä se, miksei heidän vanhempansa ole eri sukupuolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hetero:
Eihä se häiritsekään, että kenen kanssa ihmiset seksiä harrastavat, mutta tässä adoptioasiassa on kyseessä lapset, viattomat pienet lapset. Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus äitiin ja isään. Todennäköisesti 20 vuoden kuluttua nuoret luulevat että kaksi naista tai miestä voivat saada vauvan. Ja minkälaisen kuvan maailmasta saavat lapset, jotka kotona näkevät naisten tai miesten keskenään pussailevan? Näkeehän sitä tietysti ulkonakin ja vaikka telkkarissa, mutta omassa kotona...
Jaa ja mitähän sitten pitäisi tehdä, että nämä lapset, viattomat pienet lapset, joita heterot hankkivat, eivät näkisi kuinka heidän heterovanhempasna siveettömästi kotona pussailevat toisiaan?
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja hetero:
Eihä se häiritsekään, että kenen kanssa ihmiset seksiä harrastavat, mutta tässä adoptioasiassa on kyseessä lapset, viattomat pienet lapset. Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus äitiin ja isään. Todennäköisesti 20 vuoden kuluttua nuoret luulevat että kaksi naista tai miestä voivat saada vauvan. Ja minkälaisen kuvan maailmasta saavat lapset, jotka kotona näkevät naisten tai miesten keskenään pussailevan? Näkeehän sitä tietysti ulkonakin ja vaikka telkkarissa, mutta omassa kotona...
Jaa ja mitähän sitten pitäisi tehdä, että nämä lapset, viattomat pienet lapset, joita heterot hankkivat, eivät näkisi kuinka heidän heterovanhempasna siveettömästi kotona pussailevat toisiaan?
Ei ole NORMAALIA että samaa sukupuolta olevat pussailevat, saati tekevät jotain muuta edes siellä kotona lasten nähden. Normaalia taas on osittaa kiintymystä ja hellyytää miehen ja naisen välillä, myös siellä kotona.

 
cookiemonster
Milloin huomasit olevasi lesbo? Tuntuiko lesbous ensin oudolta, ja hyvaksyitko sen heti? Miten vanhempasi suhtautuvat lesbouteesi? Etko tunne olevasi outo tai erilainen? Etko koskaan kaipaa miehia? Onko seksi parempaa naisen kanssa, kuin miehen? Pitavatko esim. tyokaverit sinua friikkina tai oletko koskaan menettanyt laheista ystavaa lesbouden takia? Sori ei tullu pisteita a:an paalle eika o:eek:n.
 
en ole ap
En ole ap mutta vastataan :D

Milloin huomasit olevasi lesbo?
- yläasteella
Tuntuiko lesbous ensin oudolta, ja hyvaksyitko sen heti?
- ei tuntunut oudolta, hyväksyin
Miten vanhempasi suhtautuvat lesbouteesi?
- en ole sanonut asiasta mitään, varmasti ovat tajunneet ja ovat sanoneet että hyväksyvät mut sellaisena kuin olen
Etko tunne olevasi outo tai erilainen?
-en
Etko koskaan kaipaa miehia?
-en
Onko seksi parempaa naisen kanssa, kuin miehen?
- on mun mielestä
Pitavatko esim. tyokaverit sinua friikkina tai oletko koskaan menettanyt laheista ystavaa lesbouden takia?
- ei tietääkseni. ja en ole.
 

Yhteistyössä