LESBO paikalla, kysy mitä haluat?

  • Viestiketjun aloittaja lesbo girl
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maiju:
1) sheivaako lesbot useammin alapäänsä posliiniksi kuin heterot? Eli onko puskaa alakerrassa vai ei?
2) Tunnistatko toisen lesbon kaupassa/baarissa? -jos tunnistat niin miten???
3) miten voi kysyä toiselta naiselta fiksusti onko hän lesbo? Jos siis epäilee jonkun sukulaistytön olevan.
Miksi sua kiinnostaa sun sukulaistytön seksuaalisuus?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:
Haluan nukkua aamulla pitkään, onnistuuko?

Edelleen odottelen vastausta....
Kyllä mä väittäisin, että onnistuu.
Ootko sä se Lesbian lover?
No lesbo kuin lesbo, ei meillä lasketa.
Eikäkö mä vaan, että ootsä se ap-lespo?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:
Haluan nukkua aamulla pitkään, onnistuuko?

Edelleen odottelen vastausta....
Kyllä mä väittäisin, että onnistuu.
Ootko sä se Lesbian lover?
No lesbo kuin lesbo, ei meillä lasketa.
Eikäkö mä vaan, että ootsä se ap-lespo?
Ei, en ole. Ihan joku muu lesbo vaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:
Haluan nukkua aamulla pitkään, onnistuuko?

Edelleen odottelen vastausta....
Kyllä mä väittäisin, että onnistuu.
Ootko sä se Lesbian lover?
No lesbo kuin lesbo, ei meillä lasketa.
Eikäkö mä vaan, että ootsä se ap-lespo?
Ei, en ole. Ihan joku muu lesbo vaan.
*Kiva Lespo oot, kun vastasit, vaikka et se alakuperänen lespo ollutkaan. :hug:
 
toinen lesbo
En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta kun nyt satuin ketjun avaamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oletko jäänyt vaille hyvää äitiä?
Minulla oli aivan ihana äiti, joka hyväksyi minut sellaisena kuin olen. Meillä oli läheiset ja avoimet välit. Äiti oli huolehtivainen, hellä ja hänen kanssaan oli hellpoa jutella kaikesta, mutta hän oli myös itsenäinen ja vahva. Valitettavasti rakas äitini kuoli viime vuonna ja kaipaan häntä hirveästi. :,(
 
toinen lesbo
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Mitä mieltä olitte kansanedustaja Oinosen koirajutusta, itse pidin sitä ala-arvoisena
Kömpelöä, ennakkoluuloista, idioottimaista ja moukkamaista, jossa taustalla oli vain yritys loukata. Kaikenlaista p*skaa on keskustelupalstoilla tullut vastaan tietynlaisten heteroiden taholta jo vuosikausia, joten ei tuota jaksa ottaa henkilokohtaisesti. Eniten hallaa sanoja teki kuitenkin omalle maineelleen ja puolueelleen - tuskin edes omassa puolueessa voidaan hänen sanoilleen tämän jälkeen antaa juurikaan painoarvoa.
 
hetero
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Mitä mieltä olitte kansanedustaja Oinosen koirajutusta, itse pidin sitä ala-arvoisena
Mahtavaa, että joku uskalsi sanoa noin. Vaikkakin säälittää koirien puolesta tuollainen vertaus sairaisiin ihmisiin.

 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja toinen lesbo:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Mitä mieltä olitte kansanedustaja Oinosen koirajutusta, itse pidin sitä ala-arvoisena
Kömpelöä, ennakkoluuloista, idioottimaista ja moukkamaista, jossa taustalla oli vain yritys loukata. Kaikenlaista p*skaa on keskustelupalstoilla tullut vastaan tietynlaisten heteroiden taholta jo vuosikausia, joten ei tuota jaksa ottaa henkilokohtaisesti. Eniten hallaa sanoja teki kuitenkin omalle maineelleen ja puolueelleen - tuskin edes omassa puolueessa voidaan hänen sanoilleen tämän jälkeen antaa juurikaan painoarvoa.

Itse olen perusuomalaisten jäsen ja kunnallispolitiikko ja häpeän hänen sanontaansa. Kuitenkin olen suvaitsevainen kaikenlaisille seksuaalisille suuntaisuksille ja minua ei häiritse se vaikka joku on hetero, bi, homo tai lesbo. Itse olen hetero.
 
hetero
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen lesbo:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Mitä mieltä olitte kansanedustaja Oinosen koirajutusta, itse pidin sitä ala-arvoisena
Kömpelöä, ennakkoluuloista, idioottimaista ja moukkamaista, jossa taustalla oli vain yritys loukata. Kaikenlaista p*skaa on keskustelupalstoilla tullut vastaan tietynlaisten heteroiden taholta jo vuosikausia, joten ei tuota jaksa ottaa henkilokohtaisesti. Eniten hallaa sanoja teki kuitenkin omalle maineelleen ja puolueelleen - tuskin edes omassa puolueessa voidaan hänen sanoilleen tämän jälkeen antaa juurikaan painoarvoa.

Itse olen perusuomalaisten jäsen ja kunnallispolitiikko ja häpeän hänen sanontaansa. Kuitenkin olen suvaitsevainen kaikenlaisille seksuaalisille suuntaisuksille ja minua ei häiritse se vaikka joku on hetero, bi, homo tai lesbo. Itse olen hetero.
Eihä se häiritsekään, että kenen kanssa ihmiset seksiä harrastavat, mutta tässä adoptioasiassa on kyseessä lapset, viattomat pienet lapset. Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus äitiin ja isään. Todennäköisesti 20 vuoden kuluttua nuoret luulevat että kaksi naista tai miestä voivat saada vauvan. Ja minkälaisen kuvan maailmasta saavat lapset, jotka kotona näkevät naisten tai miesten keskenään pussailevan? Näkeehän sitä tietysti ulkonakin ja vaikka telkkarissa, mutta omassa kotona...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Itse olen perusuomalaisten jäsen ja kunnallispolitiikko ja häpeän hänen sanontaansa. Kuitenkin olen suvaitsevainen kaikenlaisille seksuaalisille suuntaisuksille ja minua ei häiritse se vaikka joku on hetero, bi, homo tai lesbo. Itse olen hetero.
Sääli että tollaset idiootit pilaa perussuomalaisten maineen. Moni kaveri totesi ton jutun jälkeen, ettei tartte aibajaab enää perussuomalaisia äänestää.. :/ Itsekin olen joskus äänestänyt, ja ajatellut, että puolueella on paljon hyviä pointteja, mutta niin kauan kun tuollaiset tasottomia kommentteja laukovat älykääpiöt voivat päästä puolueesta noin korkealle paikalle, niin minunkin ääneni menee kyllä jonnekin muualle..
 

Yhteistyössä