LESBO paikalla, kysy mitä haluat?

  • Viestiketjun aloittaja lesbo girl
  • Ensimmäinen viesti
Lesbo girl
Olen varattu, joten en mitään fantasioita lähtisi toteuttamaan :) Naisen kanssa on ihanaa kyllä.. sängyssäkin :) olen ollut miehen kanssa 10 vuotta. Suhde päättyi. EI MULLA MITÄÄ PARTAA OLE ;)
 
Lesbo girl
Satuin vain chattailemaan suomi24 chatissa ja siitä se sitten lähti. Ihana nainen löytyi.
Minusta naiset nyt yleensäkin tai nainen on minusta kaunis :) Ihanan pehmeä vartalo. Naisen kanssa suuteleminen on aivan mahtavaa, ei voi verrata miehen kanssa suutelemiseen.
Nainen tietää mitä nainen haluaa. Löytää myös ne herkät paikat :) En tiiä mistä ne sitten baarissa tunnistaa.. ite oon ihan normaali naisen näkönen nainen. Ei ole kauaa kun olen kapista ulos tullut. Kaikki tähän asti hyväksyneet minut tälläisena.
 
lesbo girl
samalla lailla periaatteessa seksiä harrastetaan kuin mies ja nainen. Hellyyttä on mielestäni enemmän. Suudellaan, hyväillään, käsiä ja sormia käytetään - suuta, kieltä... jne... suihkussa, saunassa, sängyssä, soffalla..
 
viivi
miksi lesbosuhteissa on lähes aina (ainakin julkisuudessa) se miehekäs nainen ja naisellinen nainen?

Esim. satuhäät ohjelmassa oli se lihava laulaja nainen niin miesmäinen kävelytyyliä ja käytöstä myöden, ja morsiamena se naisellinen, laiha, kuvankaunis, meikkaava keijukainen, sairaanhoitaja tms.

Jos se sairaanhoitaja halusi itselleen miehen niin miksi ei ottanut oikeaa miestä vaan miesmäisen naisen. Onko hän siis oikeasti lesbo vai bi?
 
emma
Tuo naisten välinen seksi kiinnostaa lisää: Joo varmaan sormet, kädet ja suu on käytössä mutta:

onko teillä aina seksissä myös tavallinen tildo käytössä? Vai sellainen tildo jossa kummassakin päässä on se samanlainen tildo-osa, eli "kaksipäinen-tildo" :) Eli tarviitteko tekopenistä kamarissa?
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Tuo naisten välinen seksi kiinnostaa lisää: Joo varmaan sormet, kädet ja suu on käytössä mutta:

onko teillä aina seksissä myös tavallinen tildo käytössä? Vai sellainen tildo jossa kummassakin päässä on se samanlainen tildo-osa, eli "kaksipäinen-tildo" :) Eli tarviitteko tekopenistä kamarissa?
tää muakin kiinnostais...
 
lesbo girl
on meillä sellanen yks "tilto" mutta se on todella harvoin käytössä.. kädet riittää hyvin ja suu. Käsillä löytää ne herkät alueet sisältä :) ja niitä kun kiihottaa sormella niin ai että.
Me ollaan kyllä molemmat ihan naisen näköisiä naisia. En sitten tiiä ovatko bitä vai lesboja.. tiiä niistä aina sitten.. jos kerran miesmäisen naisen haluuvat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Tuo naisten välinen seksi kiinnostaa lisää: Joo varmaan sormet, kädet ja suu on käytössä mutta:

onko teillä aina seksissä myös tavallinen tildo käytössä? Vai sellainen tildo jossa kummassakin päässä on se samanlainen tildo-osa, eli "kaksipäinen-tildo" :) Eli tarviitteko tekopenistä kamarissa?
tää muakin kiinnostais...
Mua kiinnostais, mikä on tildo? Harrastaako kaikki heterot samanlaista seksiä? Siis toistensa kanssa samanlaista. Ilman mitään variaatioita? Että jos kysyy yhdeltä heterolta, että tykkäätkö pesäpallomailasta perseessä, niin se vastaus pätee sitten kaikkiin heteroihin?

 
maiju
1) sheivaako lesbot useammin alapäänsä posliiniksi kuin heterot? Eli onko puskaa alakerrassa vai ei?
2) Tunnistatko toisen lesbon kaupassa/baarissa? -jos tunnistat niin miten???
3) miten voi kysyä toiselta naiselta fiksusti onko hän lesbo? Jos siis epäilee jonkun sukulaistytön olevan.
 

Yhteistyössä