leppäkerttukakku??tmv ötökkä....kuinka tehdään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
ootteks ostellu kirkkaanpunasta marsipaania ja siitä vääntäneet sen vai karkkivärilllä kermavaahdon värjänneet vai miten??

mulla olis tua kyl toi vaaleenpunanen ja keltanen ja vihree marsipaani...tulisko jotain muuta "ötökkää" mieleen mkä niistä vois tulla.

pää lyö tyhjää kun oon hiukka kipee ja kohta olis pojan 1vee päivät.
aina oon tehny auto ja junakakkuja tolle vanhimmalle mut mieli tekis jotain uutta...mielellään helppoo!!!!

toi nallepuhikin oli hieno!!

paljon tollaseen 6munan kakkuun menee jos tekee marsipaanista päälisen??

Itse teinpojan juhliin joskus autokakun 2:sta kääretortusta ja värjäsin karkkiväreillä k.vaahdon.Sit kun sain sen kakun pöytään ni pikkujätkät totes et :"Aika hieno avaruusalus!" Yritin sit vinkua et se on auto eikä ufo joten ehkä niistä kääretortuista ei kantsi tehdä :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja katjale:
Itse teinpojan juhliin joskus autokakun 2:sta kääretortusta ja värjäsin karkkiväreillä k.vaahdon.Sit kun sain sen kakun pöytään ni pikkujätkät totes et :"Aika hieno avaruusalus!" Yritin sit vinkua et se on auto eikä ufo joten ehkä niistä kääretortuista ei kantsi tehdä :laugh: :laugh:

tämän takia juurikin haluan kokeilla jotain muuta...tein viime vuonna "junan" no se lähinnä muistutti panssariautoa se veturi....no kaikki tuli syötyä mutta muistot kommenteista jäi ; D

Alkuperäinen kirjoittaja katjale:

tämän takia juurikin haluan kokeilla jotain muuta...tein viime vuonna "junan" no se lähinnä muistutti panssariautoa se veturi....no kaikki tuli syötyä mutta muistot kommenteista jäi ; D

Esikoiselle tein aikoinaan leppäkerttukakun.

Värjäsin kermavaahdon vaaleanpunaiseksi (tummanpunaiseksi ei mennyt..) levitin sen kakun päälle. Lakupötköistä leikkasin "pilkut" ja tikkarit sarviksi.

Yhteistyössä