Leos leikkimaa ja muut sisäleikkipuistot

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moi! Millainen on tuo Leos leikkimaa? Onko se kiva paikka ja hintansa arvoinen?

Tai mitä sisäleikkipuistoa itse suosittelisitte lapsille? Kokemusta aiemmin vain HopLopista ja nyt kiinnostaisi tosiaan leos leikkimaa, mutta onko sen väärti?

Kaikki kokemukset sisäleikkipuistoista lasten kanssa tervetulleita :)
 
vierailija
Mun mielestä leos leikkimaa on pienten kanssa mukava kun siellä mahtuu aikuinenkin hyvin menemään mukana ja lapsen perässä. Isompien kanssa ei varmaan niin tällä enää väliä, et sanonutkaan minkä ikäisistä lapsista on kyse :)
 
vierailija
Leos on ihan ok ja tosiaan aikuiselle joiltain osin mukavampi. Itse olen kuitenkin mieltynyt enempi HopLopiin, enkä osaa selittää miksi, ehkä vain tottumuksesta ja siitä syystä, että ilman koronaa Leos on tosi täynnä ja ruuhkainen. Kannattaa ihmeessä käydä siellä Leo´sissa...
 
vierailija
Kyllä Leos leikkimaa on tosi kiva paikka pienille lapsille. Turussa olen käynyt 2 kertaa ja uudestaan mennään.
Ruoka oli kyllä aika kehnoa: Vain kalliita pieniä hampurilaisia ja älyttömän suolaisia ranskiksia.

Viime perjantaina 30.7.2021 siellä oli todella paljon aikuisia ilman maskia vaikka korona taas leviää vauhdilla ympäri maata. Mitä liikkuu noiden ihmisten päässä. Noh, naamataulu kyllä kertoo, että ei siellä oikein mitään liiku. Kyllä maskin käyttö jakautuu keskimäärin ihnisen älykkyyden ja sivistyksen mukaan, se on ihan päivänselvää...
 

Yhteistyössä